مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:

خیرین مدرسه ساز، پیشگامان بی ادعای عرصه تعلیم و تربیت

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان در جشنواره خیرین مدرسه ساز ناحیه 2 همدان، مدرسه سازی را از مهم‌ترین امور عام المنفعه دانست و کار بزرگ و ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز را نوعی باقیات الصالحات عنوان کرد که آثار مادی و معنوی فراوانی برای جامعه دارد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه ساز، پیشگامان بی ادعای عرصه تعلیم و تربیت

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود گفت: اعمال خیرین مدرسه‌ساز که بسترسازان اصلی تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی هستند، مصداق بارز اعمال ما تأخر است.

پورداود با بیان این که مدرسه سازی نوعی صدقه جاریه است، تصریح کرد: تا زمانی که این بنا وجود دارد، خیرین عزیز از ثواب آن بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه خیرین را پیشگامان بی ادعای عرصه تعلیم و تربیت خواند و گفت: ساختن جامعه متعالی و کمال یافته و به تبع آن ساختن انسان های کامل مرهون تربیت انسان های عالم و دانشمند است.

پورداود با بیان این که بدون علم و آگاهی جامعه ای به سعادت نمی رسد، اظهار کرد: مدرسه سازی بهترین سرمایه گذاری برای رشد فرهنگی جامعه است و خیرین نیک اندیش با ساختن مدرسه، شرایط را برای رشد و شکوفایی دانش آموزان به بهترین شکل فراهم می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار