ارسال کمک های مردم شهرستان ری جهت سیل زدگان لرستان

شهرری (پانا) - کمک های مردم نوع دوست شهرستان ری برای کمک به هموطنان سیل زده لرستان به این استان ارسال شد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کمک های مردم  شهرستان ری  جهت سیل زدگان لرستان

مدیر روابط عمومی حسینیه خاتم النبیین(ص) ازنایی‌های باقر شهر گفت: این کمک ها به ارزش 210 میلیون تومان است که توسط 5 دستگاه خاور به مناطق سیل زده استان لرستان فرستاده شد.

عبدالله عباسی افزود: این کمک ها شامل شش و نیم تن برنج، 5500 قرص نان خشک، روغن، شیرخشک، هفتصد تخته پتو، آب معدنی، کنسرو، پوشک، شامپو،صابون، پودر رختشویی و اقلام دیگر است و همچنین در جریان یاری‌رسانی مردم باقرشهر اقلام مختلفی به ارزش سی میلیون تومان جمع آوری شد و حدود یکصد و هشتاد میلیون تومان نیز وجه نقد اهدا شده بود که با این مبلغ هم کالاهای مورد نیاز هموطنان سیل زده تهیه شد.

همچنین سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان ری نیز از ارسال محموله کمک های غیر نقدی ورزشکاران ری به مناطق سیل زده کشور خبرداد و گفت: کمک‌های غیر نقدی در قالب سه دستگاه نیسان به ارزش 300 میلیون ریال به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد که توزیع این کمک‌ها توسط تشکل‌های مردم نهاد فعال و ورزشکاران اعزامی انجام می‌شود.

او ادامه داد: در زمان حاضر تعدادی از نمایندگان هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان شهرستان ری در استان‌های سیل زده حضور دارند و علاوه بر توزیع مواد غذایی و اقلام مورد نیاز، خدمات داوطلبانه و تخصصی ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار