زمان برگزاری آزمون ارشد 98 اعلام شد

تهران (پانا) - کمتراز 12 روز مانده به برگزاری کنکور ارشد 98 ، شورای سنجش و پذیرش دانشجو جلسه فوق العاده‌ای رابرای به تعویق انداختن کنکور با توجه به مشکلات ناشی از سیلاب اخیر در کشور برگزار کرد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری این کنکور موافقت شد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
زمان برگزاری آزمون ارشد 98 اعلام شد

شروع سال ۱۳۹۸ با بروز سیل در برخی استان‌های کشور از جمله گلستان، خوزستان، لرستان، فارس و برخی دیگر از استان‌های کشور نقاط کشور همراه بود که با وقوع این حادثه دسترسی به امکانات اولیه زندگی در این مناطق با مشکل مواجه شده است و در کنار این نگرانی‌، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ساکن در مناطق سیل‌زده، دغدغه حضور در جلسه آزمون را داشته‌اند و خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون مذکور شده‌اند.

از این‌رو سازمان سنجش آموزش کشور پیشتر اعلام کرد که جلسه فوق‌العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو، روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد برگزاری آزمون‌های سراسری سال ۹۸ اتخاذ خواهد شد. جلسه فوق‌العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو صبح امروز با موضوع بررسی زمان برگزاری آزمون ارشد 98 برگزار شد.

محمود صادقی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به مهر گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور نیز در گفت‌وگو با پانا درباره زمان برگزاری این آزمون گفت: جزئیات جلسه فوق‌العاده امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

علیرضا سیلمی (عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شواری اسلامی) در خصوص به تعویق افتادن آزمون کارشناسی ارشد به ایلنا گفت: در جلسه امروز شورای سنجش و پذیرش تصویب شد که آزمون کارشناسی ارشد به طور سراسری هفت هفته به تعویق بیفتد.

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ در راستای کمک به داوطلبان مناطق سیل‌زده با تاخیر در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار