اعلام فراخوان شرکت در جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه آموزش‌دهندگان سواد آموزی

شیراز (پانا) - معاون سواد‌آموزی آموزش‌وپرورش فارس از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس سواد آموزی، همزمان با سراسر کشور در آموزش و پرورش فارس در سال 98 خبر داد و جزییات لازم برای داوطلبان واجد شرایط را اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
اعلام فراخوان شرکت در جشنواره الگوهای برتر تدریس ویژه آموزش‌دهندگان سواد آموزی

بهزاد نوروزی ادامه داد: این جشنواره در راستای تقویت فرآیندهای آموزشی مورد استفاده در برنامه‌های سوادآموزی، بهبود و ارتقاء دانش شغلی و تخصصی آموزش‌دهندگان همچنین ورود روش‌های تدریس نوین در آموزش‌وپرورش فارس برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس سواد آموزی بر اساس اهداف و ماموریت‌های سوادآموزی در سطح استان و با ارائه الگوی تدریس در یکی از ۶ ماده درسی دوره های سوادآموزی و انتقال شامل: آموزش فارسی، آموزش ریاضی، آموزش قرآن کریم، آموزش علوم تجربی، آموزش فرهنگ اسلامی و آموزش علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

او در تشریح نحوه و مراحل برگزاری این جشنواره گفت: طبق برنامه‌ریزی‎های انجام شده جشنواره الگوهای برتر تدریس سوادآموزی در فارس، همزمان با سراسر کشور با اعلام فراخوان در فروردین ماه ۹۸ آغاز می‌شود، ثبت نام و دریافت الگوهای مکتوب در ماه‌های اردیبهشت و خرداد، بررسی و پذیرش الگوهای مکتوب توسط دبیرخانه جشنواره در تیرماه، دعوت و ارائه عملی الگوهای پذیرش شده در مرداد ماه و اعلام نتایج و تقدیر از الگوهای برتر نیز در شهریوماه 98 صورت می‌پذیرد.

نوروزی از داوطلبان واجد شرایط خواست تا با توجه به فراخوان اعلام شده، در موعد مقرر نسبت به ارسال نسخه‌ای از الگوی تدریس و فایل word آن که حداکثر در چهار صفحه A4 تنظیم شده را به همراه فرم اطلاعات شناسنامه‌ای و یک قطعه عکس به کارشناسی سوادآموزی مناطق و شهرستان‌ها اقدام نمایند .

معاون سواد آموزی آموزش‌وپرورش فارس افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده دبیرخانه استانی جشنواره از صاحبان الگوهای پذیرش شده برای ارائه عملی الگوی تدریس در مردادماه ۱۳۹۸ دعوت بعمل می‌آورد تا الگوی خود را بصورت عملی ارائه نمایند، همچنین مقرر شده زمینه حضور آموزش‌دهندگان علاقمند نیز برای کسب تجربه در این مراسم فراهم شود.

او با اشاره به اینکه گروه بهبود کیفیت استان مسئولیت هدایت ، راهبری وبرگزاری این جشنواره را بر عهده دارد گفت: آثار ارسالی بر اساس شاخص‌های ده‌گانه مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و در صورت کسب ۴۰ امتیاز از 50 امتیاز کل مورد پذیرش قرارگرفته و به مرحله ارائه عملی الگوی تدریس راه می یابند.

نوروزی ادامه داد: در مرحله عملی هر یک از الگوها بر اساس چهارده شاخص تعیین شده توسط سه داور مورد ارزیابی قرار گرفته و حداکثر 10 درصد از الگوهای ارائه شده در ارزیابی ارائه عملی که بتوانند 60 امتیاز از 70 امتیاز را کسب نمایند به عنوان الگوهای برتر انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به تمامی شرکت‌کنندگانی که به مرحله ارائه عملی جشنواره الگوهای برتر تدریس راه یافته‌اند لوح تقدیر و به نفرات برگزیده لوح تقدیر به همراه هدایای از سوی اداره کل آموزش و پرورش فارس اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار