امام جمعه نسیم شهر: سپاه گل سرسبد و عصاره مردم ایران است

بهارستان(پانا)- امام جمعه نسیم‌شهر در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بخش بوستان شهرستان بهارستان: نقشه‌ای که آمریکا علیه سپاه کشیده به خودشان باز می‌گردد وماهم ارتش آمریکا را تروریست میدانیم.

کد مطلب: ۹۰۶۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه نسیم شهر: سپاه گل سرسبد و عصاره مردم ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده ضمن محکومیت اقدام آمریکا در تروریستی خواندن نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکایی‌ها 40 سال است که از انقلاب اسلامی سیلی خورده اند و بازهم دست از خباثت‌های خود برنمی‌دارند.
او با بیان اینکه از زمان جورج بوش طرح توریست خواندن سپاه مطرح بود ادامه داد: سپاه گل سرسبد و عصاره مردم ایران است و نقشه‌ای که آمریکا علیه سپاه کشیده به خودشان باز می‌گردد وماهم ارتش آمریکا را تروریست میدانیم، چراکه خود آمریکا بزرگ‌ترین تروریست و مدافع تروریست‌ها است و شاهد انتقادهای شدید در مجامع جهانی علیه آمریکا هستیم.
امام جمعه نسیم‌شهر با تأکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی در منطقه به کمک سپاه در جریان است بیان کرد: آمریکا و رژیم کودک‌کش صهونیست دیگر نمی‌تواند با نیروهای مقاومت مقابله کنند و هر روز شکست دیگری برای آنها رقم می‌خورد و تمام نقشه‌های آنها توسط سپاه خنثی می‌شود.
حجت الاسلام محسن‌زاده همچنین با اشاره به بر ملا شدن نقشه خاورمیانه‌ای آمریکایی در منطقه توسط سپاه خاطرنشان کرد: آمریکا در نظر داشت کشورهای ایران، سوریه، عراق، لیبی، یمن و افغانستان را تجزیه کند و خاورمیانه مدنظر خود را جهت حکومتی جدید بنا کند که این نقشه شوم توسط نیروهای انقلابی ایران برملا شد و و جنگ روانی آنها نیز نمی‌تواند شکست‌هایشان را پنهان کند.
/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار