بخشی از درآمد کنسرت زندوکیلی به سیل زدگان شهرک سعدی می رسد

شیراز(پانا) - واقعیت این است که شیرازی های در جریان سیل ٥ فروردین نشان دادند که شیرازی چگونه کمک می کند و از یک واقعه تلخ چگونه جریان اجتماعی شیرینی می سازد

کد مطلب: ۹۰۶۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بخشی از  درآمد کنسرت زندوکیلی به سیل زدگان شهرک سعدی می رسد

کنسرت علی زندوکیلی، روزهای پنجشنبه ٢٢ فروردین ماه و جمعه ٢٣ فروردین ماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری هنرشهرآفتاب برگزار می شود.

در پایان این کنسرت محسن خباز، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری شهر آفتاب، ضمن تبریک سال نو گفت: مایه چشم روشنی است که موسقی امسال شیراز با کنسرت علی زندوکیلی شروع شد.

محسن خباز با اشاره به سیل ٥ فروردین ماه جاری شیراز ادامه داد: واقعیت این است که شیرازی های در جریان سیل ٥ فروردین نشان دادند که شیرازی چگونه کمک می کند و از یک واقعه تلخ چگونه جریان اجتماعی شیرینی می سازد.

خباز با اشاره به خسارات وارده سیل به منطقه سعدی شیراز، افزود: علی زندوکیلی نیز بخشی از عواید این کنسرت را به سیل زدگان اختصاص داده است و وسایل خریداری شده با آن در روز سعدی با حضور علی زندوکیلی به سکنه شهرک سعدی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری شهر آفتاب اضافه کرد: چیزی که هم اکنون شهرک سعدی نیاز دارد این است که با توجه به از بین رفتن تمام وسایل زندگی سکنه، نیاز به وسایل زندگی دارند و مرکز سعدی شناسی با تشکیل پویشی مردمی، در پی آن است تا از برنامه های روز سعدی و کمک های مردمی برای خرید این وسایل استفاده کند و در روز اول اردیبهشت که مقارن با میلاد امام زمان و روز سعدی است این کمک ها را به همشهریان شهرک سعدی اهدا کند.

خباز گفت: نیتی که مرکز سعدی شناسی کرده اند این است که در روز سعدی «سعدی برای سعدی باشد» و در روز سعدی، سعدی را تنها نگذاریم.

وی در پایان به سیل خوزستان و لرستان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: خوزستان و لرستان شرایط بحرانی دارد و بایستی هر گونه می توانیم به آنان نیز کمک کنیم و شادی های خودمان را برای سیل زدگان ارسال کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار