معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد؛

تلاش ها در حوزه سوادآموزی استان بر محور بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب استوار خواهد بود

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری تمام تلاش ها در حوزه سوادآموزی استان بر محور بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب استوار خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش ها در حوزه سوادآموزی استان بر محور بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب استوار خواهد بود

غلامرضا دانش فر در نشست بهبود کیفیت سواد آموزی با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار به برخی برنامه های این معاونت در سال1398 اشاره کرد و گفت: در سال جاری تمام تلاش ها در حوزه سوادآموزی در 18شهرستان و منطقه استان بر محور بیانیه رهبری معظم در گام دوم انقلاب استوار خواهد بود.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید براین که روح این بیانیه بر دانش پژوهی وعلم آموزی بنا نهاده شده است، افزود:با توجه به شرایط و البته دشواری ها از هیچ تلاشی برای باسوادی افراد محروم از نعمت خواندن و نوشتن و تعمیق باسوادی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی به نتایج تلاش ها در حوزه سوادآموزی استان در ماه های نخستین چهل و یکمین سال عمر انقلاب اسلامی هم گذری کرد و بیان داشت: اکنون رقم باسوادی استان بیش از 97درصد رسیده ولی با این وجود برای باسواد کردن حدود سه درصد باقی مانده باید کوشش ها چند برابر شود.

این مقام مسئول جان باختن تعدادی از هموطنانمان در استان های مختلف کشور درحادثه سیل های اخیر را تسلیت گفت واظهار داشت: بروز این حادثه طبیعی آزمون بزرگی بود که بحمدالله مردم عزیز کشورمان از آن سربلند بیرون خواهد آمد.

وی در ادامه اضافه کرد: امید است با تلاش کارشناسان و مسئولان کشورمان این گونه بارش ها و روان شدن آبهای جاری تبدیل به یک فرصت شود.

دانش فردر بخش دیگر از سخنانش با محکوم دانستن اقدام مضحک دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیأت حاکمه آمریکا برای فرار از بحران مشروعیت و نیز جبران شکست های مکرر خود دست به این اقدام بی نتیجه و جاهلانه زده است.

وی با حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دولتی که خود تروریست و حامی این پدیده شوم است هرگز نمی توان فرزندان یک ملت اصیل را تروریست قلمداد نماید.

در این نشست رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز طی سخنانی کوتاه، بیان داشت: تمام مقدمات لازم برای عملیاتی نمودن هرچه بهتر تحقق بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در حوزه سوادآموزی در تمام مناطق و شهرستان های استان فراهم شده است.

بهرام بهنام نیا اضافه کرد:در نظر است با جذب و تحت پوشش بردن تعداد بیشتری از افراد بی سواد و نیز اجرای برنامه های مختلف برای کاهش درصد بی سوادی استان به هدف غایی این بیانه در حوزه سوادآموزی جامعه عمل بپوشانیم.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با تلاش ها و مجاهدت همکاران بزرگوارمان در همه شهرستان ها و مناطق در جهت تحقق عملی بیانیه رهبری معظم در کاهش قابل توجه تعداد بی سوادان آبرومند بیرون بیائیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار