بیانیه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی در محکومیت اقدام غیر قانونی آمریکا

شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی در محکومیت اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی در محکومیت اقدام غیر قانونی آمریکا

متن این بیانیه بدین شرح است:

ترامپ رییس جمهور آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای رسما برنامه دولت خود را برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» اعلام کرد. تا نخستین کشوری باشد که دولت آن، نیروهای مسلح رسمی یک کشور خارجی را به عنوان سازمان تروریستی معرفی می‌کند؛
بدیهی است که این اقدام آمریکا، در ادامه سیاست‌های پروپاگاندایی است که این کشور برای اعمال فشار به گروه‌هایی در پیش گرفته که امید مستضعفین عالم بوده و با مقابله علیه گروه‌های تروریستی، نظام استکبار جهانی و واشنگتن را در پیشبرد اهدافش در منطقه خاورمیانه و بخصوص در کشورهای لبنان، سوریه و عراق ناکام گذاشته‌اند.
رژیم ایالات متحده بداند که باید پاسخگوی رفتارهای غیر قانونی و بلاهت گونه رییس جمهور احمق خود بوده عواقب اینگونه تصمیم های نابخردانه را به عهده بگیرد. ضمن تشکر از شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که در پاسخ به خواست عمومی و بحق ملت بزرگ ایران اسلامی با اقدامی متقابلانه و البته به درستی رژیم ایالات متحده آمریکا را حامی تروریسم دانسته و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنت¬کام» و تمام نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی اعلام کرده است، با اطمینان کامل و اعتقادی راسخ اعلام می‌دارد که مستکبران بدانند در طول تاریخ بشریت و بویژه در دوران درخشان و نوارنی چهل سال عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هر وقت دست به اقداماتی نابخردانه از این قبیل زده‌اند، ثمره‌ای جز رسوایی، پشیمانی و نابودی خود بدست نیاورده‌‌اند. و همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند به فضل الهی در مقطع کنونی آمریکای جنایتکار رو به افول است و این اقدام عاجزانه نیز به عنوان نشانه‌ و گواهی بر این مدعاست و انشاالله فروپاشی نظام استکبار جهانی با اضمحلال و نابودی رژیم خونخوار آمریکا و متحد دیرینش رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در پیش رو است.
دلیرمردان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی حقیقتا" فرزندان غیور و جان برکف اسلام هستند که در امداد رسانی به مردم عزیز و آسیب دیده، سازندگی و آبادانی کشور و کمک به ملت‌های ستم دیده جهان پیشگام بوده و سپاه نه یک نیروی نظامی عادی بلکه از جنس مردم و برای مردم است. لذا این اقدام دولت و رئیس جمهور روانی و نامتعادل آمریکا جز انزجار ملت بزرگ ایران و سایر ملت های آزاده جهان و اتحاد آحاد ملت بزرگ ایران و آزادگان عالم علیه ظلم و استکبار هیچ نتیجه ای نخواهد داشت.
اعضای تشکل های دانش آموزی اعلام می کنند که با تمام قوا پشتیبان تمامی نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادران و خواهران انقلابی و مومن خود در سپاه و بسیج بوده و آمادگی خود را برای هرگونه فداکاری در راه تعالی نظام اسلامی دوشادوش سپاهیان دلاور اعلام می دارند.

شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار