فروش77 میلیاردی صنایع دستی استان فارس در سال گذشته

شیراز (پانا) - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان فارس از فروش 77 میلیارد تومانی صنایع دستی استان فارس، درسال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
فروش77 میلیاردی صنایع دستی استان فارس در سال گذشته

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، حیدر علی زاهدیان نژاد با اشاره به شعار امسال" رونق تولید" گفت : سال گذشته، فروش انواع تولیدات صنایع دستی استان مطلوب بوده است و امیدواریم در سال جاری، علاوه بر رونق تولید در این حوزه، شامل رشد در فروش این محصولات نیز باشیم.

وی اضافه کرد: فروش صنایع دستی استان در سال گذشته 77 میلیارد تومان بوده است که از این رقم بیش از 6 میلیون و 500 هزار دلار مربوط به صادرات این محصولات است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هنرمندان صنایع دستی استان فارس بیش از 4 میلیاردتومان فروش و سفارش پذیری محصولات داشتند، افزود: فروش صنایع دستی درنمایشگاهای بین المللی، سراسری و مناسبت های استان نیز، بیش از 7 میلیارد تومان می باشد.

زاهدیان نژاد تصریح کرد: استقبال عمومی از خرید محصولات صنایع دستی، با ایجاد امید و انگیزه در هنرمندان و صنعتگران، نوید خلاقیت و کیفیت در تولیدات در آینده خواهد داد

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته، در سال جاری، تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی وهنرمندان صنایع دستی استان نیز ارائه خواهد شد.

از 120 رشته صنایع دستی، در فارس وجود دارد که از این تعداد بیش از 85 رشته فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار