معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان:

فعالیت های پرورشی و فرهنگی سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت های حوزه پرورشی است

زاهدان(پانا)- به گفته ی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی که با مهارت های تشکیلاتی آمیخته شده است، تکمیل کننده و ادامه دهنده ی فعالیت های پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۰۶۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های پرورشی و فرهنگی سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت های حوزه پرورشی است

محمد کیخا در دیدار از سازمان دانش آموزی اظهار کرد: سیاست آمورش و پرورش در سال جاری ادامه دادن طرح مدرسه محوری مانند سال 97 است که برای اجرا و ارتقای این اهداف با توجه فعالیت های مکملی سازمان دانش آموزی، به آن نیاز ضروری داریم

او عنوان داشت: برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی که با مهارت های تشکیلاتی آمیخته شده است، تکمیل کننده و ادامه دهنده ی فعالیت های پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش است.

کیخا با بیان اینکه همه ی مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان باید بتوانند برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد را تحلیل و تفسیر کنند، ابراز داشت: یکی از مهم ترین وظایف سازمان دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، ایجاد حس علاقه در دانش آموزان نسبت به فعالیت های پرورشی، فرهنگی و تشکیلاتی است.

او افزود: باید به دانش آموزان که در دوران طلایی زندگی خود هستند فعالیت های پرورشی را بیاموزیم و آن را به بهترین شیوه تقویت کنیم.

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایات تصریح کرد: فعالیت های پرورشی و تربیتی در تمام مراحل زندگی کارایی دارند و بابد برای آینده ای خوب در سطح جامعه، این فعالیت ها را به بهترین نحو آموزش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار