جزئیات برگزاری جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش آموزی سینا

تهران (پانا) - جشنواره بین المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا در تاریخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین ۹۸ در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری جشنواره بین‌المللی پروژه‌های دانش آموزی سینا

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، شایان فروزنده دل، دبیر علمی جشنواره گفت: در این جشنواره، دانش‌آموزان در ۵ محور دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه می‌دهند و ارزیابی می‌شوند. مسابقات علمی که خود شامل ۵۶ گرایش است که عمده گرایش‌های مسابقات دانش‌آموزی کشور را شامل می‌شود.

وی درباره هیات علمی و سیستم داوری در این جشنواره گفت: هیات علمی و داوران محورهای مختلف این جشنواره از برگزارکنندگان بزرگ مسابقات و جشنواره‌های علمی، اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌ها هستند که دارای تخصص و صاحب تجربه در حوزه پژوهش هستند که خود این موضوع در هیچ رویدادی در کشور تکرار نمی‌شود و جالب است بدانید در این جشنواره بالغ بر ۲۵۰ داور پروژه‌ها را ارزیابی می‌کنند.

دبیر علمی جشنواره خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های برتر و برگزیده علاوه بر دریافت جوایز که شامل تندیس، لوح و کارت هدیه نقدی است برای ثبت پروژه و مقاله خود در داخل و خارج از کشور، اعزام برای حضور در رقابت‌های بین المللی و به منظور تجاری سازی و ثبت آن از سوی مرکز رشد و فناوری دانشگاه و یا مراکز پژوهشی و صنعتی حمایت می‌شوند.

علاقه مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir مراجعه کنند. و یا به صفحه اختصاصی جشنواره در تیزلند، sinaproject.info مراجعه کنند. همچنین با شماره گیری *۷۸۰*۶۰# و دریافت نرم افزار روبیکا، می‌توانند وارد سینا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار