یازدهمین جشنواره علمی دانش آموزی فرزانگان کاشان آغاز شد

کاشان ( پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان کاشان از آغاز به کار یازدهمین جشنواره علمی دانش آموزی "جوانه می زنم تا آفتاب بتابد" در این واحد آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین جشنواره علمی  دانش آموزی فرزانگان کاشان آغاز شد

فرشته جوادزاده در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای برتر،پرورش تفکر خلاق و ایجاد شرایط مناسب برای کاربردی کردن تحقیقات انجام شده توسط دانش آموزان است.

وی افزود: طرح های تحقیقاتی دانش آموزان در رشته های علوم زیست شناسی،شیمی ، فیزیک و الکترونیک، زبان خارجه، علوم انسانی و هنر به صورت مقاله، پوستر و نمایش فیلم ارائه شده است .
و ی تصریح کرد: جشنواره ده سال گذشته با محور ‌های علمی و پروژه‌های تحقیقاتی برگزار شد ولی امسال مهارتهای هنری و مهارتی دانش آموزان نیز اختصاص یافت تا ضرورت توسعه این بخش از آموزش‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: آموزش‌های نظری به عنوان بخشی از زندگی است که با عنصر هنر و مهارت تکمیل می‌شود و آشنایی قشر تحصیل کرده با این مهارت‌ها، ضمن اشتغالزایی در بهبود سطح کیفی زندگی افراد جامعه نیز موثر است .

جواد زاده گفت: این جشنواره علمی از 20 فروردین به مدت سه روز توسط یکصد نفر از دانش آموزان در 20 غرفه با همکاری انجمن دانش آموختگان استعدادهای درخشان کاشان دایر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار