رئیس سازمان دانش آموزی قم: اردوی شبی با پیشتازان در منطقه کهک قم برگزار می شود

قم (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی قم از برگزاری اردوی شبی با پیشتازان در منطقه کهک قم در روزهای پایانی فروردین ماه خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی قم: اردوی شبی با پیشتازان در منطقه کهک قم برگزار می شود

ابوالفضل پور محمدیان در مصاحبه اختصاصی با پانا اظهار کرد: به منظور اجرای مانور توانمندی های پیشتازان سازمان دانش آموزی و همچنین به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی اردوی بزرگ پیشتازان دختر و پسر استان قم در روزهای 28 تا 30 فروردین و در اردوگاه منطقه کهک قم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در سال جدید تحصیلی توانستیم با جذب و ساماندهی بی سابقه مربیان و دانش آموزان به عدد 50 هزار نفر برسیم که درخشش خوبی در سطح کشور داشت و قم را به رتبه اول رساند.

رئیس سازمان دانش آموزی قم خاطر نشان کرد: در طول سال تمامی اهداف سازمان دانش آموزی استان در اجرای برنامه ها محقق شده که در این میان می توان به اجرای برنامه یاوران انقلاب، همایش 13 آبان، جشن تولد زمین، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، روز هوای پاک، جشن همیاران بازیافت، انتخابات مجامع و ... اشاره کرد.

پورمحمدیان یادآور شد: مجمع مربیان قم نیز توانسته با همت و تلاش بالای خود کسوت نایب رئیسی مجمع مربیان کشور و هیأت امنای سازمان دانش آموزی کشور و همچنین هیأت اندیشه ورز را توسط مجید نجفی زاده کسب کند.

دبیر شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی قم بیان کرد: برگزاری مانور توانمندی های پیشتازان سازمان دانش آموزی استان قم همانند سنوات قبل در مجامع این سازمان تصویب و جهت اجرا به سازمان ارجاع داده شد که برای همین منظور برنامه ریزی جهت اجرای آن در تاریخ ذکر شده صورت گرفته است.

شایان ذکر است: با توجه به اینکه پیشتازان استان قم توانسته بودند در اردوی ملی سال گذشته رتبه ششم کشوری را کسب نمایند این اردوه به منزله اولین پیش اردوی ملی جهت شناسایی نفرات برتر جهت اعزام به اردوی ملی نیز محسوب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار