دیدار وزیر فرهنگ با محسن قرائتی + تصویر

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل کار حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر فرهنگ با محسن قرائتی + تصویر

به گزارش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سید عباس صالحی با حضور در بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با حجت‌الاسلام محسن قرائتی استاد پیشکسوت قرآنی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن جویا شدن از سلامتی این استاد پیشکسوت قرآنی در جریان روند فعالیت‌های جدید وی در عرصه‌های تفسیر قرآن و اقدامات مربوط به ستاد اقامه نماز قرار گرفت.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور نیز نکاتی را درباره مغفول ماندن تفسیر قرآن به شیوه صحیح و دل‌شنین را بیان و سپس کتاب‌هایی را که در این زمینه به رشته تحریر در آورده است به صالحی تقدیم کرد.
حجت‌الاسلام محسن قرائتی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا هرکدام از کتاب‌هایی که در زمینه تقسیر قرآن و اقامه نماز به رشته تحریر در آورده است، بدون در نظر گرفتن حق مولف یا انتشار به چاپ برسد و به صورت رایگان در اختیار بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.
رئیس ستاد اقامه نماز کشور در ادامه طرحی را مطرح کرد که براساس آن تمام اداره کل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، معاونت قرآن و عترت و سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی را برای حضور مفسرین قرآن در برنامه‌های مختلف در تمامی استان‌ها تدارک ببینند.
در این دیدار عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی را همراهی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار