خطیر: هیچ اختلافی بین من و شفر نبوده و نخواهد بود

تهران (پانا) - معاون باشگاه استقلال وجود اختلاف بین خودش و وینفرد شفر را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
خطیر: هیچ اختلافی بین من و شفر نبوده و نخواهد بود

علی خطیر به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:اینجانب هیچ اختلافی با سرمربی تیم استقلال نداشته ام و هیچ کدورتی میان اینجانب و سرمربی نبوده و نخواهد بود.همان طور که قبلا مدیرعامل محترم باشگاه و خودم اعلام کرده بودیم اگر هم اختلافی بوده اختلاف سلیقه بوده که در خانواده بزرگ استقلال طبیعی است.

وی افزود: آقای شفر از مربیان توانمند، بزرگ و شناخته شده در فوتبال جهان هستند و من با توجه به مسئولیتم در باشگاه همه توان خودم را برای کمک به ایشان و به اندازه بضاعتم و برای موفقیت باشگاه به کار خواهم برد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: من کنار آقای شفر بوده ، هستم و خواهم ماند و از هیچ کوششی برای موفقیت ایشان که موفقیت تیم و باشگاه استقلال است دریغ نخواهم کرد. همان طور که مدیرعامل باشگاه نیز گفته اند ما می خواهیم همگی در کنار هم و برای شادی هواداران ، استقلال جدیدی بسازیم که قطعا این کار با وجود مربی صاحب نام و بزرگى به نام آقای شفر دور از دسترس نخواهد بود و هواداران عزیزمان بدانند که روزهاى خوبى در انتظارمان خواهد بود .باز هم تأکید می کنم ایشان حمایت کامل هیات مدیره و مدیرعامل محترم باشگاه و بالطبع اینجانب بعنوان عضو کوچک باشگاه را در ادامه مسیر موفقیت استقلال خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار