جلال ملکی خبر داد

آب‌کِشی آتش‌نشانان اعزامی تهران از منازل سیل زده استان گلستان

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره اقدامات این سازمان در استان سیل‌زده گلستان می‌گوید نیروهای اعزامی از تهران کماکان در حال تخلیه آب از منازل هستند.

کد مطلب: ۹۰۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آب‌کِشی آتش‌نشانان اعزامی تهران از منازل سیل زده استان گلستان

جلال ملکی درباره اقدامات انجام شده در استان گلستان گفت: ما از ابتدای سیل تاکنون چند مرحله نیرو اعزام کرده‌ایم. این نیروها چند بار جایگزین شده‌اند و در روزهای آتی هم برای انجام ریکاوری به تهران باز خواهند گشت.

وی درباره روند امدادرسانی‌ها نیز گفت: کاری که همکاران ما از روز اول در گلستان در حال انجام آن هستند و هنوز هم ادامه دارد، آب کشی از منازل است. به این دلیل که آب در شهر جمع شده و امکان خروج ندارد. طبق آخرین خبرها شرایط بهبود یافته، اما هنوز تا عادی شدن و برگشتن به زندگی عادی فاصله دارد.

ملکی درباره تعداد نیروهای اعزام شده به گلستان نیز گفت: ما در مرحله اول یک تیم ۳۵ نفره به این استان اعزام کردیم، در مرحله بعد هم یک تیم ۱٨ نفره اعزام شدند. البته در این مدت جابه‌جایی‌هایی هم صورت گرفته؛ به همین دلیل نمی‌توان آمار دقیقی از نیروهای اعزامی اعلام کرد. از طرفی ما سیل لرستان را داشتیم و مجبور بودیم نیروهای خود را به این استان هم اعزام کنیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره ادامه روند امداد رسانی به سیل زدگان نیز گفت: پیش بینی می‌کنیم نیروها و تجهیزات ما تا چند روز آینده به کار خود در گلستان خاتمه دهند و برای انجام ریکاوری به تهران بازگردند. ممکن است برخی از این نیروها به دیگر مناطق سیل‌زده اعزام شوند و یا در تهران در حالت آماده‌باش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار