بحران آب آشامیدنی در لالی خوزستان و وعده های مسئولان

لالی (پانا) - متاسفانه‌مشکل‌قدیمی مردم درلالی‌همچنان پابرجاست و آب شرب به سختی‌تامین‌می شود .

کد مطلب: ۹۰۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بحران آب آشامیدنی در لالی خوزستان  و وعده های مسئولان

از روزهای آغازین سال جدید؛بارش باران رودخانه تراز را گل آلود کرده و تداوم‌ بارش ها موجب شده تامین آب شرب مردم مختل شود. آب شرب که یکی از اصلی ترین نیازهای مردم است با غفلت مسئولان استانی و عدم پیگیری جدی مسئولان شهرستانی در لالی همچنان در پیچ و خم مشکلات فراوانی است .

در حالی مردم دچار این‌مشکل هستند که عده ای از مسئولان در زمان بی آبی به بهانه بازدید از طرح های بهسازی روستایی به صورت زیر پوستی تبلیغات خود را دنبال می کند .

طرح‌انتقال آب چاه های تنگ‌حتی به شهرلالی مقرر بود در نیمه دوم سال ۹۷ به اتمام برسد اما عدم پیگیری و جدیت مسئولین و بی توجهی مسئولان آبفای استان به این دغدغه مردم لالی موجب شد سال ۹۸ هم مانندسالهای قبل بامشکلات بی آبی آغاز شود و مردم به دنبال ماشین های آب رسان برای پر کردن بطری های خود باشند .

پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب شایسته این مردم نیست که مسئولان اولویت های خدمت رسانی به مردم را فدای فعالیت های سیاسی و جناحی خود کنند .

مردم لالی تشنه اند و البته عزت دارند و از دویدن دنبال تانکرهای آب و دعوا بر سر آب معدنی های بسته بندی شده اِبا دارند؛ پس آقایان مسئول بدانند این مردم نجیب هرگز تحمل یک زمستان دیگر را با این شرایط ندارند .

اگر آب معدنی توزیع می شود فراوان باشد و درب منازل توزیع شود و اگر تانکر آب رسان است به وفور باشد که عزت مردم در صف آب هم لکه دار نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار