ایران نامزد میزبانی والیبال قهرمانی جوانان جهان شد

تهران (پانا) - سرپرست فدراسیون والیبال از ارائه درخواست میزبانی ایران برای مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در سال 2021 خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران نامزد میزبانی والیبال قهرمانی جوانان جهان شد

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال که به کشور سوئیس و شهر لوزان سفر می‌کند تا نماینده فدراسیون در جلسه لیگ ملت های والیبال به میزبانی فدراسیون جهانی باشد درباره این سفر گفت: نحوه برگزاری لیگ ملت‌ها در سال 2018 مورد نقد قرار گرفت و به همین دلیل تغییرات اساسی در سال 2019 اعمال شده که توضیحاتی درباره این تغییرات به تیم‌های حاضر ارائه خواهد شد.

داوری اضافه کرد: در تلاش هستیم تا جلسه‌ای با آقای گراسا، رئیس فدراسیون جهانی داشته باشیم و در جلسه با دپارتمان‌های مختلف به دنبال این هستیم تا مجدداً با توجه به شرایط خوبی که در میزبانی‌های مختلف داشتیم، درخواست میزبانی خود برای رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در سال 2021 را ارائه کنیم.

سرپرست فدراسیون در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: همچنین در این سفر برخی موارد و مسائل که نیاز است درباره دو هفته میزبانی ایران مطرح شود را بررسی خواهیم کرد. کلیه مسائل در جلسه سوم آوریل که در هتل میرابو برگزار می‌شود مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت و سپس جلسات دیگری نیز انجام می‌شود که تمام تلاش ما این است که این نشست برای والیبال ایران منشا خیر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار