با همکاری مشترک وزارت ارتباطات و شهرداری تهران صورت گرفت

ارسال بیش از 500 هزار پیامک «هشدار مکان محور» به شهروندان تهرانی

تهران (پانا) - پیرو همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری تهران، روز گذشته ۵۵۶ هزار و ۴۴۰ پیامک «هشدار مکان محور» به شهروندان تهرانی ارسال شد.

کد مطلب: ۹۰۴۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ارسال بیش از 500 هزار پیامک «هشدار مکان محور» به شهروندان تهرانی

پیروز حناچی، شهردار تهران روز گذشته در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر خبر از همکاری مشترک دستگاه مدیریت شهری پایتخت با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داد.

او نوشت که این همکاری مبتنی بر فعالیت سیستم هشدار مکان محور در شرایط بحران و براساس شدت حساسیت هر موقعیت و به دنبال آن، ارسال پیام و هشدار خاص برای کاربران مستقر در آن منطقه است.

در همین راستا و بر اساس آنچه که شهرنوشت، نوشته است، وزارت ارتباطات روز گذشته ۵۵۶ هزار و ۴۴۶ پیامک به شهروندان تهرانی حاضر در مناطق مختلف در مورد وقوع احتمالی سیل ارسال کرده و به آنان هشدار داده است.

در همین رابطه، روز گذشته ۱۳۶ هزار و ۴۱۹ پیامک به ساکنان محدوده دربند، ۹۲ هزار و ۲۸ پیامک به ساکنان حصارک، ۱۱ هزار و ۵۶۱ پیامک به ساکنان محدوده چیتگر، ۹۱ هزار و ۸۶۲ پیامک به ساکنان فرحزاد، ۱۱ هزار و ۲۳ پیامک به ساکنان محله مقصودبیک، ۶۵ هزار و ۲۶ پیامک به ساکنان محدوده کن، ۱۸ هزار و ۷۴۵ پیامک به شهروندان مستقر در گلابدره و ۱۲۹ هزار و ۷۷۶ پیامک به ساکنان محدوده منوچهری ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار