مردم مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند

قم (پانا) - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توجه به آغاز سال جدید، برخی افراد سودجو و کلاهبردار در تماس تلفنی با مردم، آن ها را به بهانه های مختلف پای دستگاه های خودپرداز بانک ها کشانده و کلاهبرداری می کنند. 

کد مطلب: ۹۰۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم مراقب کلاهبرداران تلفنی باشند

سرهنگ " علی موالی" با اشاره به اینکه در سال جدید عده ای سودجو که غالباً از فن بیان بالایی برخوردار هستند، طی تماس با شهروندان آن ها را به عناوین مختلفی همچون برنده در قرعه کشی و ... به پای دستگاه های خودپرداز بانک ها کشانده و با فریبکاری حساب بانکی و اطلاعات حساب شان را سرقت می کنند اظهار کرد: برای دریافت پول هیچ نیازی به حضور افراد در جلوی دستگاه های خودپرداز بانک ها نیست و این تماس ها قطعاً برای کلاهبرداری است.
رئیس پلیس فتا استان گفت : در صورتی که پولی در حساب افراد نباشد با وارد کردن کارت به داخل دستگاه خودپرداز، مشخصات حساب بانکی شان طعمه سودجویان قرار گرفته و ممکن است پول هایی که از حساب های دیگری به سرقت رفته به حساب آن ها واریز و بعداً نیز در این مورد باید پاسخگو باشند.
سرهنگ موالی افزود: شهروندان از طریق سایت پلیس فتا ناجا به نشانی www.cyber.police.ir می توانند گزارشات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار