معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ رشد ۲۶ درصدی ماموریت های امدادی هلال احمر خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی به سه هزارو ۵۶۷ حادثه دیده از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی ۹۸ خبر داد و گفت: ماموریت های امدادگران این نهاد در نوروز ۹۸ از رشد ۲۶ درصدی تاکنون برخوردار بوده است.

کد مطلب: ۹۰۴۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛  رشد ۲۶ درصدی ماموریت های امدادی هلال احمر خراسان جنوبی

محمد حمزه اسعدزاده معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: نجاتگران هلال احمر استان از 25 اسفند 97 تاکنون 147 حادثه را پوشش داده اند که نسبت به مدت مشابه 26 درصد رشد داشته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: از حوادث پوشش داده شده توسط هلال احمر 71 مورد حوادث جاده ای، سیل و آبگرفتگی 38 مورد، حوادث شهری 12 مورد، طوفان 7 مورد، کوهستان سه مورد و 15 مورد خدمات حضوری بوده است.

او با بیان اینکه سه هزار و 567 حادثه دیده از ابتدای طرح از خدمات امدادی هلال احمر بهره مند شده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و 536 نفر به دلیل طوفان، 687 نفر سیل و آبگرفتگی، 258 نفر حوادث جاده ای، 64 نفر خدمات حضوری و 22 نفر در حوادث شهری و کوهستانی آسیب دیده اند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی با اعلام اینکه دو هزار و 293 نفر با توجه به شرایط نامطلوب جوی در روز های گذشته توسط هلال احمر اسکان داده شده اند، اظهار کرد: در این حوادث 561 نیروی عملیاتی با حضور به موقع در حوادث در قالب 207 تیم عملیاتی به حادثه دیدگان خدمات ارئه کرده اند.

اسعدزاده خاطرنشان کرد: تیم امداد هوایی استان در ایام نوروز همه روزه از ساعت 9 الی 16 در چهار نقطه پرتردد در سطح استان مستقر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار