بازدید معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از سامان سرای اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در بازدید از سامان سرای اسلامشهر از تدوین دستورالعملی ویژه برای ساماندهی قرارداد و حقوق کارکنان سامان سراها خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران  از سامان سرای اسلامشهر

ابراهیم شیخ در این رابطه اظهار کرد: با توجه به ساعات کار و شیفت شب بانوان شاغل در این مجموعه‌ها، در خصوص تخصیص حقوق شیفت شب کاری آنهانیز اقدام خواهد شد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تدوین دستورالعملی ویژه برای ساماندهی قرارداد و حقوق کارکنان سامان سراها نیزخبر داد.

ابوالفضل بهمن، مدیر سامان سرای اسلامشهر نیزاز توجه خاص معاون توسعه منابع انسانی شهرداری به وضعیت کارکنان خدوم این مجموعه و ارائه اضافه کار ترمیمی به همکاران بهیار واحدهای عملیاتی در اسفند97، تقدیر کرد و تاثیر آن را بویژه به لحاظ روحی در همکاران بسیار ارزشمند دانست.

مدیر سامان سرای اسلامشهر در گزارشی از مجموعه خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به مددجویان در حالیست که اغلب این افراد دارای بیماری‌های مختلف اعم از هپاتیت، سل، ایدز و امراض روانی هستند که توسط نیروهای گشت از سطح شهر شناسایی و جمع آوری و با حکم قضایی در این مکان مراقبت و نگهداری می شوند که اغلب نیز از جانب خانواده خود طرد و فراموش شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار