مدیر سازمان دانش آموزی استان: جشنواره مهارت های تشکیلاتی برگزار می شود

زاهدان (پانا) – به گفته مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان جشنواره استانی مهارت های تشکیلاتی در ۵ رشته ی صف جمع، امداد و نجات، مخابره و جهت یابی، مهارت ساخت پروژه و فریاد شادی برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۰۴۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان: جشنواره مهارت های تشکیلاتی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، داود صیاد اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت حس مسئولیت پذیری همراه با نشاط و تحرک، تمرین نظم پذیری، تمرین زندگی در شرایط سخت، مشارکت در فعالیت های گروهی و رقابت سالم و پویا میان دانش آموزان این استان برگزار می شود.

او افزود: دانش آموزان علاقه‌مند می توانند در قالب تیم های ۷نفره یکی از مهارت های پنجگانه را انتخاب نموده و با کمک مربی خود کلیپ 5 دقیقه ای با فیلمبرداری افقی تهیه نموده و به دبیرخانه ی جشنواره مستقر در سازمان دانش آموزی استان به نشانی :sdsbmedu@gmail.com و یا پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۲۳۲۲۲۱۴۶ ارسال نمایند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه تنها پیشتازان پایه های هشتم تا یازدهم مجاز به شرکت در مسابقه هستند تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره برای ارسال آثار خود تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه ۹۸فرصت دارند.

صیاد در پایان ابراز داشت: آثار ارسالی توسط مدرسین خبره کشوری داوری و تیم های منتخب نیز به پیش اردوی تابستان ۹۸ دعوت خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار