طی سال گذشته

از 750هکتار اراضی ملی در زرند رفع تصرف شده است

کرمان(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب زرند از رفع تصرف 750هکتار اراضی ملی شهرستان زرند خبر داد وگفت: طی یک سال گذشته 750هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 280 میلیارد ریال رفع تصرف شده است.

کد مطلب: ۹۰۳۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
از 750هکتار اراضی ملی در زرند رفع تصرف شده است

سید مهدی قویدل اظهار داشت:با اقدامات انجام شده از سوی شورای حفظ حقوق بیت المال طی یک سال گذشته 30حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان زرند پلمپ گردیده و از یک هکتار از اراضی حریم رودخانه ها رفع تصرف بعمل آمده است

این مقام قضائی تاکید کرد:مهمترین هدف شورای حفظ حقوق بیت المال نظارت و پیشگیری از وقوع جرم و تجاوز و تعدی به حقوق بیت المال است .

قویدل خاطرنشان ساخت:همه دستگاه‌های متولی از جمله منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی در حالت آماده باش کامل می باشند و با هوشیاری بیش از پیش مراقبت می نمایند تا در ایام تعطیلات نوروز تصرفی صورت نگیرد و مطمنا با هرگونه تصرف غیر قانونی بر روی اراضی ملی ویا حفر چاه غیر مجاز برخورد خواهد شد و یا نسبت به ممانعت یا رفع تصرف ان اقدام خواهد شد.

این مقام قضایی گفت :شورای حفظ حقوق بیت المال در سالی که گذشت با تشکیل 6جلسه اصلی و 17 کارگروه فرعی و تصویب 60 مصوبه .موارد اسیب و جرائم در سطح این شهرستان را در دستور کار قرار داده بود .که خوشبختانه شاهد کاهش جرائم بودیم .

دادستان زرند در پایان با تاکید بر نظارت بیش از پیش به حقوق بیت المال گفت: در سال جاری نظارت دقیق تر و مدیریت عمیق و فراگیرانجام می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار