مدیر سازمان دانش آموزی استان: مسابقه بزرگ سخنوری دانش آموزی برگزار می شود

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: مسابقه بزرگ سخنوری با محوریت دبیرخانه مجلس دانش آموزی استان مستقر در سازمان دانش آموزی و با موضوع شعار سال اعلام شده از سوی مقام رهبری برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۰۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی استان: مسابقه بزرگ سخنوری دانش آموزی برگزار می شود

داود صیاد اظهار کرد : یکی از مهم ترین رسالت های سازمان دانش آموزی ایجاد بستری مناسب برای تربیت اجتماعی دانش آموزان است و در همین راستا سلسله برنامه هایی تحت عنوان کارگاه های مهارت اجتماعی در 12 محور مختلف در دستور کار قرار دارد که مهارت سخنوری یکی از این مهارت هاست .

وی افزود : بی تردید فراگیری شیوه صحیح سخن گفتن و بیان مطالب نقش موثری در پیشبرد اهداف و برنامه های فردی دارد و کسی که از این توانمندی برخوردار است در موقعیت های متعدد با نفوذ کلام و ارتباط مناسب می تواند بهره گیری فزاینده ای از موقعیت های خود داشته باشد .

مدیر سازمان دانش آموزی استان خاطر نشان کرد : موفقیت و محبوبیت بسیاری از افراد موفق و صاحب نام جامعه مرهون کلام شیوا و گفتار دلنشین آنان است و اهمیت این موضوع بر هیچ کسی پوشیده نیست .

صیاد تصریح کرد : در همین راستا دبیرخانه ی مجلس دانش آموزی استان مستقر در سازمان دانش آموزی استان در نظر دارد تا جهت غنی سازی ایام تعطیلات نوروز دانش آموزان مسابقه ی بزرگ سخنوری را برگزار کند .

وی بیان کرد : "نقش دانش آموزان در رونق تولید " با عنایت به شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری به عنوان موضوع این مسابقه انتخاب شده است .

مدیر سازمان دانش آموزی سیستان وبلوچستان گفت : دانش آموزان گرامی می توانند کلیپ سخنرانی خود با موضوع یاد شده را حداکثر در دو دقیقه و به صورت افقی با تلفن همراه خود ضبط کرده و از طریق رایانامه سازمان به نشانی sdsbmedu@gmail.com و پیام رسان سروش به شماره 09023222146 به سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند .

صیاد اظهار داشت : دانش آموزان گرامی تا 20 فروردین فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند و نتایج این مسابقه در روز 28 فروردین همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) اعلام خواهد شد .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار