معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش خبر داد:

رشد 4.6 برابری ساخت سالن های ورزشی در چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی

تهران (پانا) -  معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش از رشد 4،6 برابری سالن‌های ورزشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
رشد 4.6 برابری ساخت سالن های ورزشی در چهلیمن سالگرد انقلاب اسلامی

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، مهرزاد حمیدی در نشست خبری که در حاشیه گردهمایی مشترک معاونان و مشاوران و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر و در آخرین هفته سال گذشته برگزار شد، با اشاره به سابقه ۹۱ ساله بخش تربیت‌بدنی در آموزش‌وپرورش اظهار کرد: دستاوردهای ۴۰ سال پس از انقلاب با وجود همه مشکلات و محدودیت‌ها بسیار برتر از دستاوردهای ۵۱ ساله حوزه تربیت‌بدنی قبل انقلاب است.

وی افزود: در سال ۵۷یک‌صد و پنجاه سالن ورزشی بزرگ و درمجموع تنها ۶۵۳ سالن ورزشی داشتیم درحالی‌ که امروز حدود ۳ هزار سالن به بهره‌برداری رسیده است.

حمیدی با بیان اینکه خیرین در حوزه تربیت‌بدنی هم حضورداشته‌اند، گفت: در احداث و تجهیز فضاهای ورزشی خیرین همراهی کرده‌اند و چندی قبل ۱۲ سالن ورزشی در مشهد توسط خیر نیک‌اندیش آقای تربتی افتتاح شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت بابیان اینکه موضوع تربیت‌بدنی دانش آموزان در مدارس استثنایی به دلیل نوع حرکت‌ها تخصصی است، گفت همکارانی در این حوزه مشغول به خدمت هستند که تخصص‌های لازم را دارند.

وی کید کرد: در حال حاضر پاراالمپیادهای مدرسه‌ای در مدارس استثنایی برگزار می‌شود که قرار شده است در راستای گسترش فعالیت‌ها با سازمان مدارس استثنایی کشور تفاهم‌نامه‌ای در حوزه تربیت‌بدنی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار