امام جمعه موقت خاورشهر: رونق تولید ملی آبی بر آتش بیکاری است

شهرری(پانا) - امام جمعه موقت خاور شهرگفت: کاهش نرخ بیکاری یکی از مهم ترین عوامل رونق تولید بوده که از راه های موثر مبارزه با مشکلات اقتصادی است .

کد مطلب: ۹۰۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت خاورشهر: رونق تولید ملی آبی بر آتش بیکاری است

حجت الاسلام مبرهن در اولین جمعه سال 98 ضمن تبریک سال نو و گرامی‌داشت وفات حضرت زینب (س)در سخنانی با استناد به آیات قرآن علاوه بر پرداختن به هدایت پیامبران و شیوه مخالفت کافران و دشمنان الهی به اوج عظمت جایگاه حضرت زینب(س) پرداخت.

او در ادامه بیان کرد: دومین سرمایه ای که پیامبران در اختیار داشتند نور هدایت بود و کافران کوردل همواره سعی بر جلوگیری از رسیدن نور هدایت بر بر دل و دیدگان بندگان خدا بود.

امام جمعه موقت خاورشهر با عنایت به صبر جزیل حضرت زینب (س)اظهار کرد: حضرت زینب(س) الگو صبر و استقامت است و به همه آموخت نباید از تحریم و محاصره دشمن ترسید و تسلیم شد و در هر شرایطی دست از عدالتخواهی نباید کشید.

حجت الاسلام مبرهن با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید گفت: رونق تولید یعنی تولید داخلی را افزایش بدهیم و چشم امید به کشور های خارجی نداشته باشیم .

او به برکات رونق تولید اشاره کردوافزود: خارج نشدن ارز، اشتغال زایی و کاهش بیکاری و وابسته نبودن به درآمد نفت از جمله نکات مثبت رونق دادن تولید ملی است.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار