حافظیه میزبان 20 هزار نفر در هنگام تحویل سال 98

شیراز (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان فارس از حضور بیش از 20 هزار گردشگر در لحظه تحویل سال در جوار آرامگاه حافظ خبر داد و افزود: بامداد پنجشنبه یک فروردین در ساعت یک و 28 دقیقه و 27 ثانیه، در لحظه تحویل سال 98 ، حدود 20 هزار نفر در حافظیه حضور داشتند.

کد مطلب: ۹۰۳۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حافظیه میزبان 20 هزار نفر در هنگام تحویل سال 98

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنیع دستی و گردشری فارس، مصیب امیری ادامه داد: تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی- فرهنگی فارس از 25 لغایت 29 اسفندماه سال گذشته ، ٩٢ هزار و ٥٥٨ نفر بوده است.
او ادامه داد: اماکن در صدر بازدید این استان در این مدت به ترتیب مجموعه فرهنگی حافظیه با ٢٩هزار و ٧٤٩ نفر، مجموعه جهانی تخت جمشید با ١٦هزار و ٥٦٤ نفر، مجموعه فرهنگی سعدی با ١٤هزار و ١٤٣ نفر، مجموعه جهانی پاسارگاد با ١٠هزار و ٥٧٣ نفر و ارگ کریم خان زند با هفت هزار و ٢٩٨ بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: آمار تجمیعی واحدهای اقامتی این استان از 27 الی 29 اسفندماه 97 شامل هتل ،هتل آپارتمان ،مهمانپذیر ،کمپ های موقت کلاس های مدارس ،منازل استیجاری، چادرهای مسافرتی، مهمانسراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی، ٢٨٦ هزار و ٣٤٦ نفر شب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٤٠ درصد افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار