پیام نوروزی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز

کرج (پانا) - سالار قاسمی ،مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز طی پیامی آغاز سال 1398 را به فرهنگیان ، دانش آموزان و عموم مردم ایران تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۲۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز

در متن این پیام آمده است :

بنام خدا

بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها ، بهر نثار

با سرود تازه " هر روزتان نوروز باد " با پیام دلکش " نوروزتان پیروز باد "

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال ، حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد و فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو ، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است ، آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد .

خدای رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز به خالق سپارد، حلول سال نو و رویش دوباره طبیعت ، عید فرخنده و کهن نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام آور دوستی ، عشق و محبت با لطافت گیاه و خرمی طبیعت و تحول به مراحل نیکوتر و برتر است را خدمت همه مردم شریف ایران کوچک و خصوصاً فرهنگیان عزیز تبریک عرض نموده و تقارن میلاد مظهر علم و عزت و عدالت ، سخاوت و شجاعت ، اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب(ع) را با بهار طبیعت و عید نوروز را به فال نیک می گیریم .

امید است در این بهار سبز و روح بخش ؛ نظر مهر ربوبیت در دلتان بر دوام ؛ بربساط عافیت آرام؛ کارهایتان بر نظام و دولتتان تمام و روز و نوروزتان فرخنده در ایام باشد.

سالار قاسمی

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار