در گفت‌وگو با پانا

صادق ورمزیار: انگیزه و آمادگی روحی و روانی مهم‌ترین عامل برای پیروزی در دربی تهران است

موفقیت در این دیدار هیچ ارتباطی به بالا یا پایین جدول ندارد

تهران (پانا) – علیرضا دهقانی/ مربی سابق استقلال تهران بر اساس وضع خوبی که استقلال در نیم‌فصل دوم داشته معتقد است این تیم می‌تواند با حفظ همین وضعیت برنده دربی 90 باشد.

کد مطلب: ۹۰۲۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
صادق ورمزیار: انگیزه و آمادگی روحی و روانی مهم‌ترین عامل برای پیروزی در دربی تهران است

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره آمادگی استقلال تهران برای حضور در دربی 90 تهران گفت: استقلال در نیم‌فصل دوم وضع متفاوتی را رقم زد. این تیم در چند بازی گذشته خیلی خوب کار کرد، البته در مقاطعی هم تیم ناهماهنگ بود که به نظرم این ناهماهنگی بیشتر به دلیل فشردگی و خستگی بازیکنان بوده و البته شاید یک مقدار نفرات استقلال دچار غرور شده‌اند. اما با توجه به تعطیلات نوروز و فرصت خوبی که تیم تا شروع دربی داشته است، می‌توانند خود را آماده کنند و بازی خوبی ارائه دهند.

پیشکسوت استقلال درباره راه‌های پیروزی استقلال در دربی 90 گفت: به نظرم انگیزه و آمادگی روحی و روانی مهم‌ترین عامل برای پیروزی در دربی است. اکنون استقلال در رتبه دوم است و تنها دو امتیاز با پرسپولیس اختلاف دارد، این تیم می‌تواند با یک بازی هجومی و البته منطقی به سه امتیاز این بازی برسد. بازیکنان خارجی که به این تیم آمدند وضع خوبی دارند البته به نظرم ایسما و پاتوسی از نظر بدنی باید به ایده‌آل برسند و این تعطیلات فرصت خوبی برای آنها خواهد بود.

ورمزیار ادامه داد: من دربی‌های زیادی را تجربه کردم و 16 بار مقابل پرسپولیس به میدان رفتم و از این بازی تجربه‌های زیادی دارم؛ موفقیت در این دیدار هیچ ارتباطی به بالا یا پایین جدول ندارد و تنها عامل تأثیرگذار آمادگی روحی و روانی است و هر تیمی که از این فاکتور بهتر استفاده کند موفق خواهد بود.

مربی سابق استقلال در واکنش به سؤالی درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: قطعاً دوست دارم در این بازی استقلال پیروز میدان باشد. با توجه به وضعی که دو تیم دارند و آمادگی بیشتری که استقلال نسبت به پرسپولیس طی هفته‌های اخیر داشته است، به نظرم آبی پوشان در این دیدار برنده خواهند شد.

ورمزیار همچنین در مورد عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: متأسفانه استقلال در لیگ قهرمانان وضع خوبی ندارد. این تیم از دو بازی تنها یک امتیاز کسب کرده است و این موضوع همه را نگران کرده است. البته پرسپولیس هم همین وضع را دارد و هر دو تیم عملکرد نه چندان قابل قبولی ارائه دادند. استقلال در بازی مقابل العین در تهران به آسانی می‌توانست سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و شرایط برای صعود به مرحله بعد سخت شد.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: با این نتایج صعود الهلال به مرحله بعد قطعی شده و باید سه تیم استقلال، الدحیل و العین برای کسب عنوان دومی بجنگند. آبی‌پوشان باید برای صعود به مرحله بعد یک بازی منطقی ارائه دهند و به دور از استرس باشند. کار خیلی سختی پیش‌‍روی تیم شفر است ، اما استقلال سال گذشته هم در گروه سختی قرار داشت ولی توانست به مرحله بعد صعود کند و امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار