دادستان اسلامشهر خبر داد: آزاد سازی 12 هکتار از اراضی کشاورزی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت: با تخریب ۶۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز بیش از دوازده هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان از دست افراد سودجو آزاد شد.

کد مطلب: ۹۰۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
دادستان اسلامشهر خبر داد: آزاد سازی 12 هکتار از اراضی کشاورزی اسلامشهر

یونس اسدی مقدم در این رابطه اظهار کرد: در اراضی کشاورزی منطقه احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهرشصت فقره ساخت و ساز غیر مجاز با حضور مامورین نیروی انتظامی و عوامل جهاد کشاورزی، شهرداری و بخشداری تخریب و به وضعیت اولیه بازگشت داده شد.

او در ادامه افزود: در راستای اعمال قانون حفظ اراضی کشاورزی و باغات ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی که به صورت باغ و ویلا، ویلا، دیوار کشی و فنس کشی در منطقه احمدآباد مستوفی بود، تخریب و بیش از ۱۲ هکتار از اراضی مستعد کشاورزی منطقه از دست متصرفان سودجو آزاد و به حالت اولیه اعاده گردید.

او بیان کرد: متاسفانه طی چند ماه گذشته عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب با استفاده از رانت‌های مختلف، اقدام به تخریب اراضی بالقوه کشاورزی در شهرستان اسلامشهر کرده بودند که به محض اطلاع در راستای حفظ اراضی زراعی و باغی بر اساس دستورات قضایی، ساخت و سازهای احداث شده تخریب و متخلفین تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: در آستانه آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی به تمامی افراد سودجو و فرصت‌طلب هشدار داده می‌شود که با تشکیل گشت‌های مشترک جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان به صورت شبانه روزی تحت نظر قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق مقررات با متخلفین برخورد قضایی شدیدی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار