معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان عنوان کرد:

طرح آموزش ICDL برای بیش از 300 نفر از سوادآموزان دوره انتقال

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح آموزش رایانه ICDL با هدف کاربردی نمودن سواد با مهارت های مورد نیاز سوادآموزان دوره انتقال در مناطق و شهرستان های استان اجرایی شد.

کد مطلب: ۹۰۲۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح آموزش ICDL برای بیش از 300 نفر از سوادآموزان دوره انتقال

غلامرضا دانش فر در نشست با مسئولان سواد آموزی شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : طی دو سال متوالی طرح آموزش ICDL برای بیش از 300 نفر از سوادآموزان دوره انتقال اجرا شد.

دانش فر افزود: این طرح آموزشی به منظور کاربردی نمودن سواد با مهارت های مورد نیاز سوادآموزان دوره انتقال اجرا شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت :طرح آموزشی رایانه در سال1396 برای یکصد نفر از سواد آموزان دوره انتقال در شهرستان های بوشهر، دشتستان،گناوه، جم، کنگان و منطقه کاکی عملیاتی شده بود.

دانش فر اضافه کرد: علاوه بر یکصد شرکت کننده سال قبل، در سال جاری نیز بیش از 200 نفر از سوادآموزان دوره انتقال در سراسر استان تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.
وی با اشاره به تامین مربی،کارگاه و تجهیزات توسط بنیاد ICDL ایران شعبه استان بوشهر، تصریح کرد: تاکنون تمام فرایند آموزش طرح آموزش رایانه زیر نظر بنیاد ICDLایران شعبه استان بوشهر انجام گرفته است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ارتقاء نگرش کار با رایانه را از جمله ضرورت های حتمی اجرای این طرح آموزشی دانست و بیان داشت: تلفیق سواد با مهارت های مورد نیاز زندگی، ایجاد و گسترش مهارت استفاده از رایانه توسط سوادآموزان باید در برنامه های مختلف سواد آموزی مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این نشست و کارگاه آموزشی بهرام بهنام نیا، رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی استان نیز آموزش دهندگان و مسئولان سواد آموزی مناطق و شهرستان ها را در جریان تازه ترین روش ها و چگونگی بهتر استفاده از رایانه در دوره های مختلف سوادآموزی قرار داد.

در ادامه جلسه حسین هنرمند، رئیس اداره سنجش و ارزیابی سوادآموزی استان نیز در مورد مسائل ارزیابی و امتحانات پایانی سال توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار