تدوین منشور "گام دوم انقلاب" در آموزش و پرورش

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل یا اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص " گام دوم انقلاب" گفت: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت مخاطب گام دوم انقلاب جوانان را تشکیل می دهد و این قشر در حوزه آموزش و پرورش قرار دارند بنابراین وزارت متبوع در حال جمع آوری راهکارهای عملیاتی برای اجرای این بیانیه است تا بصورت منشوری تدوین شود.

کد مطلب: ۹۰۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تدوین منشور "گام دوم انقلاب" در آموزش و پرورش

احمد ناصری در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی استان با اشاره به همایش اخیر مدیران کل آموزش و پرورش اظهار داشت: تغییر در روش های مدیریت، انعکاس فعالیت های مثبت آموزش و پرورش، ریسک پذیری با رعایت قوانین، ایجاد زمینه نوآوری در مدارس، اجرای بخشنامه های ابلاغی وزارت، دقت در انتصاب مدیران و نظارت هدایتگرانه به مدارس، تفویض اختیار به مدارس توام با نظارت و ... از جمله مواردی است که وزیر محترم در این همایش بدان ها تاکید کردند.

او در ادامه با اشاره به اینکه نزدیک به 400 هزار نفر از فرهنگیان در پایگاه های اسکان در سال 97 پذیرش شده اند، گفت: اسکان فرهنگیان ظرفیت مناسبی است که برای توسعه گردشگری استان باید از آن نهایت استفاده را کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش به سیاست های وزارت در خصوص مدرسه محوری اشاره کرد ناصری همچنین خواستار انعکاس فعالیت های آموزش و پرورش در زمینه های مختلف شد و گفت: در این زمینه می توانیم از ظرفیت خبرگزاری پانا که متعلق به آموزش و پرورش است استفاده کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز در این جلسه گفت: در سال 97 اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش به ویژه در اعتبارات ملی در حد چشمگیری افزایش داشت.

دولت لطفی در ادامه به سفر رییس سازمان نوسازی کشور به استان اشاره کرد و اظهار داشت: حضور رییس سازمان نوسازی کشور به استان تعهداتی را هم بدنبال داشت بطوریکه 10 مدرسه کلنگ زنی شده و اعتباراتی هم برای تکمیل دیگرپروژه های آموزشی و پرورشی به استان تخصیص داده شد.

او همچنین به برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه 98 اشاره کرد و گفت: خیرین در سال 97، 12 میلیارد تومان تعهد مالی داشتند که از این مقدار 60 درصد تحقق داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار