تکذیب خبر «عیدی دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به کارکنان مجلس»

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با تکذیب اخبار منشرشده در فضای مجازی درباره هدیه آموزش و پرورش به کارکنان مجلس، از پیگیری حقوقی نشردهندگان این مطلب، خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تکذیب خبر «عیدی دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به کارکنان مجلس»

محمد خرم به خبرنگار پانا گفت:‌ «ما این خبر را به شدت تکذیب می‌کنیم، چنین اتفاقی نیفتاده است و بسیار گله‌مندیم از کسانی که این کار غیراخلاقی را انجام داده و باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحت شدن فرهنگیان شده‌اند.»

او ادامه داد: «با توجه به مشکلات عدیده‌ای که آموزش و پرورش دارد در حوزه ستاد، نهایت صرفه‌جویی را انجام می‌دهیم و حتی شخص وزیر هم در جلسات و ملاقات‌های‌شان، پذیرایی با میوه و شیرینی را ممنوع کرده‌اند تا نهایت صرفه‌جویی را داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم. نشر اینگونه اخبار کاری زشت، غلط و غیراخلاقی است و متأسفانه از طریق فضای مجازی و کانال‌هایی پخش شده است که ادعای فرهنگی بودن و معلمی دارند.»

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: «باید کسانی که این اخبار را منتشر کردند صحت آن را هم ثابت کنند و دلیل پیگیری ما، هم تهمتی است که هم به آموزش و پرورش زده‌اند و هم شأن مجلس شورای اسلامی را زیر سوال برده‌اند. وقتی مبلغی از حوزه مالی خارج نشده، دستور داده نشده و تخصیص نیافته است و در دست معاونت نیست چنین اتفاقی هم ممکن نیست. انتشار چنین اخباری صرفاً تشویش اذهان عمومی است و در این برهه حساس نگرانی جامعه فرهنگیان را به دنبال خواهد داشت.»

خرم گفت: «معلمان مشهور به اخلاق و انسانیت هستند و در شأن ما نیست که بدون اطلاعات صحیح که دستور قرآن است خبری را منتشر کنیم و با آبروی افراد بازی کنیم. رسانه‌های رسمی کشور این خبر را منتشر نکرده‌اند بلکه کانال‌های غیررسمی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که عموماً در دروغ‌پردازی و تهمت زدن دست به قلم می‌زنند و ما آنان را نصیحت می‌کنیم که انصاف و اخلاق را رعایت کنند.»

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: «از آنجا که این خبر تهمت به جایگاه حقیقی و حقوقی است و حتی نقض حق شهروندی است، من به عنوان یک شخصیت حقیقی حتی اگر آموزش و پرورش پیگیری نکند، این قضیه را پیگیری خواهم کرد. ما هرگز قبول نمی‌کنیم که افراد محدودی در فضای مجازی بخواهند به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی تهمت بزنند و باعث ناراحتی جامعه معلمان شوند.»

خرم افزود: «تمام سعی‌مان این است تا هیچ شکایتی از رسانه‌ها و اصحاب رسانه‌ نداشته باشیم و خوشبختانه هم نداشته‌ایم به جز کانال‌های محدودی که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب و تهمت بر می‌آیند و ما وظیفه خود می‌دانیم این خبر را که از اصل و پایه و ریشه کذب است، پیگیری کنیم.»

او مجددا بر غیراخلاقی و نادرست بودن خبر منتشرشده در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: «انتظار داریم همکاران فرهنگی ما اخبار صحیح را از سایت‌های رسمی آموزش و پرورش پیگیری کنند و ما حتماً پاسخگوی همکاران خود خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ «در حالی که تلاش می‌کنیم این روزها به همراه دولت بتوانیم مطالبات فرهنگیان را پرداخت کنیم نشر این‌گونه اخبار کذب بسیار نادرست و غیراخلاقی است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار