رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان خبر داد:

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحلۀ اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 98-1397

زنجان (پانا) - رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحلۀ اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 98-1397 خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۲۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های مرحلۀ اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 98-1397

اسامی پذیرفته‌شدگان مرحلۀ اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 98-1397، از طریق سامانۀ ثبت‌نام المپیادهای علمی به نشانی http://oly.medu.ir/portal/olympiad.php قابل مشاهده و دریافت است.

بر این اساس، شرکت‌کنندگان می‌توانند پس از مراجعه به سامانۀ مذکور و با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور( رمز همگام )، از نتایج آزمون مطلع شوند.

در ضمن کارنامه دانش آموزان پذیرفته نشده براساس وضعیت پاسخگویی (تعداد گزینه های صحیح، غلط و نزده) در سامانه از 26 اسفند ماه سال جاری قابل دریافت خواهد بود.

دانش آموزان پذیرفته شده می توانند در آزمون مرحله دوم که در نیمه اول اردیبهشت ماه سال 1398 به صورت نیمه متمرکز در مراکز استان ها برگزار می شود شرکت کنند.

چنانچه هریک از دانش آموزانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده اعلام نشده است خواستار بررسی مجدد باشند، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اعلام نتایج و قسمت مربوط به ثبت درخواست تجدید نظر از امروز تا تاریخ 29 اسفند ماه سال جاری ارسال نمایند.

شایان ذکر است از داوطلبان و اولیاء محترم آنان درخواست می شود از مراجعه حضوری به مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار