رئیس اتحادیه قنادی:‌ پول اضافی برای جعبه شیرینی پرداخت نکنید

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران از محاسبه قیمت جعبه و بسته‌بندی شیرینی در قیمت نهایی شیرینی خبر می‌دهد و می‌گوید در یک سال اخیر قیمت جعبه و بسته‌بندی شیرینی با رشد ۳۰۰ درصدی مواجه شده است.

کد مطلب: ۹۰۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتحادیه قنادی:‌ پول اضافی برای جعبه شیرینی پرداخت نکنید

به گزارش ایسنا،‌ علی بهرمند در رابطه با وضع بازار شیرینی در ایام عید نوروز و روزهای منتهی به سال جدید، گفت: در ماه‌های اخیر قیمت مواد اولیه با رشد قابل توجهی همراه بوده اما قیمت انواع شیرینی که به صورت رسمی نرخ گذاری می‌شود، تغییری نداشته است.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران با بیان اینکه قیمت جعبه شیرینی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است، گفت: در شرایط فعلی قیمت جعبه و بسته بندی شیرینی از قیمت خود شیرینی بیشتر است.

بهرمند یادآور شد: قیمت جعبه و بسته‌بندی شیرینی در تعیین قیمت مصوب، دیده شده و این در حالی است که قیمت جعبه شیرینی‌هایی که به صورت مصوب تعیین نشده، در قیمت نهایی محصول دیده شده و بازرسان و کارشناسان اتحادیه بر قیمت شیرینی و احتساب جعبه نظارت دارند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران قیمت هر کیلو جعبه بسته‌بندی شیرینی را ۱۸ تا ۲۶ هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم جعبه شیرینی بدون هزینه نگهداری و مونتاژ برای واحدهای صنفی در حدود ۱۸ تا ۲۶ هزار تومان تمام می‌شود که قیمت بسته بندی در نرخ نهایی شیرینی محاسبه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار