۳ میلیون تن کالا در اردبیل جابه‌جا شد

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۳ میلیون و ۴۵۱ هزار تن کالا در محورهای مواصلاتی استان جابه‌جا شده است.

کد مطلب: ۹۰۲۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۳ میلیون تن کالا در اردبیل جابه‌جا شد

علی رحمتی در جریان بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای ثبت‌شده در 11 ماهه امسال بیش از سه میلیون و 451 هزار تن کالا در محورهای مواصلاتی استان توسط ناوگان حمل و نقل باری اردبیل جابه‌جا شده است.

او با بیان اینکه متوسط مسافت طی شده در هر سفر در 11 ماه امسال 433 کیلومتر به ثبت رسیده است، افزود: در این مدت 254 هزار و 172 بارنامه صادر شده که بیشترین رشد صدور بارنامه با 38 درصد در خلخال مشاهده می‌شود و گندم در صدر کالاهای جابه‌جا شده قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه 10 کالای عمده در این مدت در محورهای مواصلاتی جابه‌جا شده است، تصریح کرد: گندم انسانی، سیب زمینی، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله تیپ دو، گازوئیل، آب معدنی، چوب، انواع آرد، علوفه و انواع تخته کالاهای جابه‌جا شده در سطح استان بوده است.

رحمتی با اشاره به فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان گفت: هفت هزار و 200 دستگاه کامیون در حمل و نقل کالا مورد استفاده بوده و 11 هزار نفر راننده در این امر دخیل هستند که اقدام به حمل و جابه‌جایی این کالاها در استان می‌کنند.

او با اشاره به نقش شهرک حمل و نقل اردبیل در ساماندهی فعالیت‌ها در این حوزه بیان کرد:‌ تلاش و جدیت بر این است تا با ساماندهی فعالان در این بخش و شرکت‌های فعال در این حوزه زمینه‌ساز خدمات‌دهیی مناسب و مطلوب ناوگان حمل و نقل کالا در استان بوده و رضایت عمومی را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار