استاندار قزوین:

تمهیدات لازم برای سوخت رسانی در ایام نوروز پیش بینی شود

قزوین (پانا) - استاندار گفت: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای سوخت رسانی در تعطیلات نوروزی انجام شود تا با توجه به تردد بالای خودروها در محورهای استان در تامین سوخت مشکلی پیش نیاید.

کد مطلب: ۹۰۲۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای سوخت رسانی در ایام نوروز پیش بینی شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که در استانداری برگزار شد، بیان داشت:تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای سوخت رسانی در تعطیلات نوروزی انجام شود تا با توجه به تردد بالای خودروها در محورهای استان در تامین سوخت مشکلی پیش نیاید.
استاندار در ادامه اظهار داشت:باید ستاد مدیریت بحران در ایام تعطیلات نوروزی آمادگی لازم را داشته باشد تا از وقوع هرگونه حوادث تلخ و ناگوار برای مسافران جلوگیری شود.
زاهدی اضافه کرد: خوشبختانه در سال های اخیر کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح را علیرغم افزایش ترددها در محورهای استان شاهد هستیم که ناشی از اقدامات راهداری و حضور مستمر عوامل پلیس راه در جاده ها است.
زاهدی گفت: با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته 10 دستگاه خودرو در اختیار پلیس استان قرار خواهد گرفت تا در این ایام برای ارایه خدمات به شهروندان با کیفیت وسرعت بیشتری اقدام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار