آزاده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس: رزمندگان دوران دفاع مقدس روحیه جهادی داشتند

آذرشهر (پانا) - آزاده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس گفت: روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس مخصوصا جوانان رزمنده، روحیه جهادی و از خودگذشتگی بود.

کد مطلب: ۹۰۲۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آزاده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس: رزمندگان  دوران دفاع مقدس  روحیه جهادی داشتند

محمد حسین تنظیفی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا در خصوص سوابق ایثارگری و بیان نظر خود درمورد روحیه از خودگذشتگی و حال هوای جوانان رزمنده گفت: من در سال 1360 از طرف پایگاه های مستقر در محلات وارد جمعی از فداکاران بسیج شهرستان شدم و در سال 1361 به عنوان رزمنده بسیجی به منطقه جنوب کشور اعزام شده و در عملیات های والفجر مقدماتی، والفجر یک و عملیات خیبر وظیفه خود را در دفاع از میهن به حا آوردم.

وی افزود: در 5 اسفند ماه سال 62 که در عملیات خیبر حضور داشتم به اسارت دشمن بعثی در آمده که به لطف خدا پس از مدت هفت سال و در تاریخ 28 مرداد ماه سال 69 به میهن اسلامی بازگشتم.

این آزاده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس افزود: روحیه رزمندگان در دوران دفاع مقدس مخصوصا جوانان رزمنده، روحیه جهادی و از خودگذشتگی بود که جدا از هرگونه ریا و خودنمایی در راه اسلام خدمت می کردند.

تنظیفی در پاسخ به اینکه امروزه جوانان چگونه می توانند راه پرفتوح امام راحل و مقام معظم رهبری و شهیدان مدافع میهن و شهدای مدافع حرم را زنده نگه دارند، گفت: امروزه لازم است که در این برهه از زمان، جوانان و نوجوانان با تکیه بر اخلاق دینی و معنوی شهیدان راه ایشان را ادامه داده و با این کار، سختی ها و فداکاری های رزمندگان و ایثارگران را ارج نهند و با تکیه بر وصایای امام خمینی (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عمل به وصایای شهیدان سرفراز اسلام و الگو قرار دادن ایشان وظیفه عظیم خود را برایر حفاظت این میهن اسلامی به جا آورند.

جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان اذرشهر و مسئولین دبیرستان شاهد شهید اسدی به مناسبت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید، با محمد حسین تنظیفی ایثار گر و آزاده هشت سال دفاع مقدس دیدار کرند.

خبرنگار:حسین دهقانی

عکاس: محمد رسولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار