مسابقه عیدانه رادیو تهران برگزار می شود

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران در ایام تعطیلات نوروزی با مسابقه عیدانه و اهدای جوایز همراه شما مخاطبان خواهد بود.

کد مطلب: ۹۰۲۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه عیدانه رادیو تهران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، حسین قلعه قوند، مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه «گل و بلبل» عنوان برنامه عیدانه رادیو تهران است که در قالب مسابقه، نمایش و سرگرمی، سعی دارد لحظات شاد و مفرحی را برای شنوندگان فراهم کند.

مسابقه عیدانه رادیو تهران ویژه تعطیلات نوروز تدارک دیده شده که شامل بخش هایی همچون اطلاعات عمومی، ایمنی سفر، کمکهای اولیه، گردشگری و بخش های سرگرم کننده مثل بازیگری و... است. شنوندگان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن 22652466یا 22652465 یا از طریق شماره 3000094 در مسابقه عیدانه رادیو تهران شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به دیگر بخش ها افزود: از دیگر اجزای این برنامه آیتم های شاد و طنز است، "دکتر انی وی" آیتم های طنز درباره عید دیدنی و حال و هوای نوروزی است. ماجراهای باجناق ها در نوروز در آیتمی با عنوان "آقای تکرر و آقای اقلیدس" طراحی شده است.

از دیگر بخش های می توان به "طالع بینی طنز" و "بازی های دسته جمعی" معرفی بازیهای دسته جمعی قابل اجرا در محیط خانه، همراه خانواده و اقوام و اخبار طنز روز و... اشاره کرد.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده "گروه تفریحات و سرگرمی" رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند از یکم تا 16 فروردین، ساعت 16 و 30 دقیقه شنونده این برنامه باشند و با شرکت در این مسابقه برنده جایزه عیدانه رادیو تهران شوند.
میثم عبدی تهیه کننده، سینوره کفاش طلب و فربد رحیم مقدم اجرای این برنامه را بر عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار