کسب رتبه ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت دبستان هیات امنایی ملاصدرا شهرقدس

شهرقدس(پانا) - مدیر مدرسه هیات امنایی ملاصدرا برنامه ملی تعالی مدرسه را به عنوان برنامه استراتژیک وزارت آموزش و پرورش خواند.

کد مطلب: ۹۰۱۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه ممتاز کشوری برنامه تعالی مدیریت  دبستان هیات امنایی ملاصدرا شهرقدس

حسین بهرامی در این رابطه گفت: دبستان ملاصدرا چهارسال متوالی مجری طرح تعالی مدیریت مدرسه بود و درسال‌های تحصیلی نود وچهار و نود وپنج رتبه ممتاز استانی‌،‌ سال نود وشش رتبه کشوری ودرسال تحصیلی 97 نیزرتبه ارزشمند ممتاز کشوری دربرنامه تعالی مدیریت برای آموزش وپرورش شهرستان قدس رابه ارمغان آورد.

او در ادامه عنوان کرد: در سال تحصیلی ۹۷-۹۶پنجاه هزار مدرسه در کشور مجری تعالی مدیریت مدرسه بودند و هفتصدمدرسه در مرحله کشوری به رقابت پرداختند که ۱۲۵ مدرسه مجموعا رتبه ممتاز را کسب کرده که در شهرستان‌های استان تهران مدرسه هیات امنایی ملاصدرا توانست این رتبه ممتاز را بدست آورد.

بهرامی اظهار کرد:در بیست و نهم مرداد نود وهفت ارزیابان کشوری در این مدرسه حاضر شدند و به صورت بازدید میدانی، مشاهده و مصاحبه که ابتدا با دانش آموزان، انجمن اولیا و مربیان و کارکنان انجام شد که نتایج خوب آن حاکی از مشارکت و همبستگی همه جانبه بوده است.

او در خصوص نقش مشارکت در کیفیت آموزشی خاطر نشان کرد: یکی از فرصت‌هایی که در اختیار مدارس قرار دارد امکان بهره گیری از توان بالقوه فکری‌،‌علمی‌،‌مهارتی و تخصص کارکنان و والدین دانش آموزان در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی برنامه ها و فعالیت های مدارس است.

مدیر مدرسه هیات امنایی ملاصدرا افزود: برنامه تعالی مدیریت مدرسه سعی دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش‌، مدرسه محور‌،‌ مشارکت‌جو و کیفیت مدار شرایطی را فراهم‌ ‌آورد که کلیه عوامل مؤثر در مدیریت مدرسه ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی و پیرامونی خود‌،‌ نسبت به تعیین اهداف و طراحی تدوین برنامه عملیاتی مدرسه اقدام کند و به صورت مستمر عملکرد مدرسه خود را نسبت به نقشه راه یا همان برنامه عملیاتی بسنجد.

/خبرنگار:پارسا قنبرلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار