کاظمی

۲ اقدام معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای اجرایی کردن بیانیه مقام معظم رهبری

بیانیه را به‌عنوان یک منشور و خط سیر برای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی درنظر می‌گیریم

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره اقدامات معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش را برای اجرایی کردن بیانیه مقام معظم رهبری اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۲ اقدام معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای اجرایی کردن بیانیه مقام معظم رهبری

علیرضا کاظمی در گفت‌وگو با پانا در این باره گفت: «ما دو کار در این باره انجام خواهیم داد که یکی از این دو اقدامات گفتمان‌سازی است. مقام معظم رهبری در چند فراز به دستاوردهای انقلاب، خط سیری که باید از اکنون به بعد طی کنیم و به محورهای مختلف اشاره کردند.»

او افزود: «می‌توان گفت که این بیانیه جهت‌گیری‌های کلی انقلاب را در دهه پنجم برای کشور روشن کرده است. نحوه استفاده از ظرفیت‌ها، منش‌ها، روش‌ها و نگاه امیدوارکننده مقام معظم رهبری در این بیانیه مشخص شده است.»

کاظمی به اقدام دوم معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای بیانیه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: «باید بر روی این بیانیه مطالعه شود و تقسیم کار صورت گیرد‌. همچنین باید برنامه‌های اجرایی برای آن تعریف شود.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به تشکیل یک کارگروه در این معاونت اشاره کرد که در آن وظایف هر بخش از معاونت برای اجرایی کردن بخش‌های مختلف بیانیه مشخص می‌شود همچنین اقدامات عملی برای آنان تعریف خواهد شد.

او افزود: «به سهم خود این بیانیه را به‌ عنوان یک منشور و خط سیر برای فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی درنظر می‌گیریم. به‌نظر می‌رسد این منشور، منشور تربیت سیاسی، علمی و اقتصادی است؛ زیرا مقام معظم رهبری در این بیانیه به تمام این بخش‌ها اشاره کرده‌اند. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های خوبی را تدوین و در تحقق منویات مقام معظم رهبری آنان را ارائه کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار