کمک 4 میلیارد ریالی میاندوآبی ها به نیازمندان

ارومیه(پانا)-میاندوآبی ها 4 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

کد مطلب: ۹۰۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کمک 4 میلیارد ریالی  میاندوآبی ها به نیازمندان

رسول بخشی با بیان اینکه این کمک ها به صورت نقدی و غیر نقدی بوده است، اظهار داشت: مددکاران این نهاد از اول اسفند ماه جاری با حضور در سطح شهر و بازار و با جلب کمک خیّران این کمک ها را جمع آوری کرده اند.

وی افزود: کمک های اهدایی مردم نیکوکار این شهرستان در قالب سبد کالا و مایحتاج ضروری از جمله آجیل و میوه شب عید بین 700 خانوار نیازمند توزیع می شود.

وی ادامه داد: امسال 103 میلیارد ریال حقوق برای مددجویان این نهاد پرداخت شده در حالی که سال گذشته میزان حقوق پرداختی 45 میلیارد ریال بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: همچنین امسال برای 125 نوعروس میاندوآبی به ارزش چهار میلیارد و 800 میلیون ریال جهیزیه اهدا شده که برای 60 نوعروس از محل منابع امدادی و به 125 نوعروس هم توسط مراکز نیکوکاری بوده است.

بخشی افزود: برای 9 داماد نیز 90 میلیون ریال هدیه دامادی اهدا و برای یکهزار و 43 نفر هم کمک موردی 2 میلیارد و 100 میلیون ریالی به صورت نقدی مساعدت شده است.

وی بیان کرد: امسال بابت اجاره مسکن 49 خانوار مددجو نیز 420 میلیون ریال و برای تحصیل 310 دانش آموز تحت پوشش هم 740 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: خیّران نیکوکار این شهرستان در جشن عاطفه ها 2 میلیارد و 800 ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

وی با بیان اینکه خیّران در زمینه احداث مسکن برای مددجویان 1.5 میلیارد ریال مساعدت کردند، گفت: طی توافق با بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج 60 واحد مسکن برای مددجویان میاندوآبی نیز احداث می شود که عملیات اجرایی 12 واحد از آنها در مناطق محروم و دور افتاده بخش باروق آغاز شده و تا هفته دولت سال 98 به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار