بزرگترین وظیفه در ایام عید ، غم گساری با دردمندان است

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: ساخت سریال بزرگ شاه اسماعیل از مهمترین درخواست در این دیدار بود.

کد مطلب: ۹۰۱۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
بزرگترین وظیفه در ایام عید ، غم گساری با دردمندان است

آیت الله سید حسن عاملی گفت : علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما از این پیشنهاد استقبال فوق العاده کردند و آن را یک قدم بسیار مهم فرهنگی و تربیتی برای کشور دانستند و در تصمیم اولیه قرار شد یک نویسنده زبده، قَدَر و در شأن این سریال تعیین کنند.

او برگزاری جشنواره تولیدات استانی صدا و سیما در سال 1399 در استان اردبیل را از دیگر موضوع مطرح شده عنوان و خاطر نشان کرد: این تصمیم برای چهره فرهنگی و هنری استان قطعا مفید خواهد بود و استان از این طریق مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه بزرگترین وظیفه در ایام عید و قبل از عید، غم گساری با دردمندان است اظهار داشت: گران فروشی و احتکار در چنین روزهایی نه تنها همراهی با دشمن و خنجر از پشت به ملت است , بلکه این خیانت در واقع رفتن به جنگ بندگان خدا و در نتیجه جنگ با خود خدا است.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد , همه باید با تمام توان سفره مستمندان را رونق بدهیم. شادی خود را با آنها تقسیم کنیم و آنها را در آنچه داریم سهیم نماییم.

او از کمیته امداد و بهزیستی همچنین از چند خیر که با کمکهای عمده خود به نیازمندان رسیدگی کردند تشکر کرد.

عاملی ادامه داد: از ستاد دیه تشکر می کنم که این هفته به همت این ستاد و با احسان و گذشت شکات، 35 محکوم مالی آزاد شدند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به ایام درختکاری اظهار داشت: توسعه فضای سبز و حفظ فضای سبز جزو عبادات موکد در اسلام و جزو سیره معصومین و در زمان ما یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار