جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان منطقه 2 شهر تهران

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران گفت: انس با قرآن، آن هم اگر از نسل جوان و همچنین از دانش آموزان عزیز باشند، جلوه‌ای خاص دارد. مهم‌ترین پیوند جهان اسلام و مسلمانان جهان، بی‌تردید قرآن مجید است.

کد مطلب: ۹۰۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزان منطقه 2 شهر تهران

اولین جلسه هماهنگی مسابقات قرآنی دانش آموزان شهر تهران با حضور اعضای شورای معاونین در آموزشگاه تزکیه برگزار گردید .

مدیرآموزش و پرورش گفت: انس با قرآن، آن هم اگر از نسل جوان و همچنین از دانش آموزان عزیز باشند، جلوه‌ای خاص دارد. مهم‌ترین پیوند جهان اسلام و مسلمانان جهان، بی‌تردید قرآن مجید است.

میرشفیعی افزود: قرآن مجید راه تفکر را برای بشر باز کرد. قرآن هم اخلاق دارد هم شریعت و هم طریقت، هم معرفت و هم حکمت دارد.

وی گفت: برگزاری مسابقات در تاریخ های 29 و 30 فرودین ماه 98 دردبیرستان تزکیه خواهد بود، که لازم است با هم تلاش کنیم تا مسابقات قرآن با کیفیت مطلوب و شایسته برگزار گردد، قطعا حضور چهرهای قرآنی برکات خوبی برای منطقه و ما دارد.

در ادامه حضرتی معاونت پرورشی از شروع سال جدید با مسابقات قرآنی به عنوان یک رویداد نیک یاد کرد و افزود: حضور 3000 دانش آموز در 2 روز در رشته های قرائت، حفظ، نهج البلاغه احکام و..... در دبیرستان تزکیه برای ما یک همدلی و همراهی خوبی می طلبد که با دل کار کنیم و این ایام را جزو روزهای خوب زندگی خود بدانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار