نشست هم اندیشی احزاب،تشکل‌ها و فعالان سیاسی  استان البرز با استاندار برگزار شد

کرج (پانا) - نشست هم اندیشی احزاب،تشکل‌ها و فعالان سیاسی  استان البرز با استاندار با حضور طیف های مختلف سیاسی در فضایی نقادانه و توام با آرامش برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۰۱۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی احزاب،تشکل‌ها و  فعالان سیاسی  استان البرز با استاندار برگزار شد

نشست هم اندیشی احزاب و فعالان سیاسی استان البرز در سالن شهدای دولت و فضایی انتقادی و توام با آرامش و با حضور فعالان طیف‌ها مختلف سیاسی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه عزیزالله‌شهبازی،استاندار البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و گرامیداشت روز شهید و فرهنگ شهادت و با معرفی دکتر سعید ناجی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به احزاب و فعالان سیاسی استان و به بیان گزیده ای از سوابق مدیریت‌های سیاسی وی در سطوح مختلف پرداخت .

شهبازی با بیان اینکه برگزاری اینگونه نشست ها و گفتگوها نشانگر بلوغ سیاسی و تکامل نظام است افزود:«علیرغم اینکه دشمنان نظام مدعی بودند انقلاب ایران چهل سالگیش را نمی بیند ولی انقلاب و نظام ما به کوری چشم دشمنان وارد دوران دوم حیات شکوهمند خود شد.»

در ادامه این نشست ٩ نفر از نمایندگان احزاب از طیف ها و جناح های سیاسی مختلف به مدت ٩٠ دقیقه به شرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و انتقادات و پیشنهاداتی را بیان نمودند .

در پایان این جلسه سعید ناجی،معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری به بیان طرح ها برنامه های معاونت سیاسی استانداری در مقوله احزاب پرداخت و از دبیران احزاب خواست کماکان تعامل و ارتباط خود را با اداره کل سیاسی استمرار داده و تقویت نمایند.

نشست احزاب و فعالین سیاسی استان با استاندار البرز بعد از سه ساعت بحث و تبادل نظر با اختصاص مکانی برای استقرار خانه احزاب استان و گرامیداشت مجدد روز شهید و شهادت پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار