آیین گرامیداشت روز شهید در دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد برگزار شد

کاشان ( پانا) - مدیر دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد از برگزاری آیین گرامیداشت روز ملی شهید همزمان با دومین یادواره 11 شهید شرکت کرک کاشان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین گرامیداشت روز شهید در دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد برگزار شد

اعظم داداشی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: شهیدان در هشت سال جنگ تحمیلی ، زنگار از ناقوس شهادت برگرفتند و امروز بر این باور که زنده نگه داشتن یاد شهدا، حرکت در مسیر شهداست، دومین یادواره را برگزار می کنیم تا چراغ راه ما تا رسیدن به قله‌های رفیع علم و دانایی شود.

وی افزود:در این یادواره و در آستانه سال جدید با شهیدان پیمان می بندیم که با درس خواندن خود، مسیر عزت عظمت ایران عزیز را پرشور تر از هر زمان ادامه خواهیم داد و پرچم سرافرازی و سربلندی این ملک پرگهر را برافراشته داشته و اخلاق و ایمان را سرلوحه کارهای خود خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: کتاب درسی، ابزاری برای آن است که معلم و محصل، موضوع را یاد بگیرند و با هم همفکری کنند و فرهنگ این سرزمین را به بچه ها منتقل ‌شود و فرهنگ سپاس، نوعدوستی، دفاع، صلح و مقاومت گنجینه‌های بزرگ اندیشه و دانش این سرزمین است که باید بشناسیم و در قالب های محتوای درسی به نسلهای بعد ارائه کنیم.

مدیر دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد گفت: باید با شیوه های مختلف به معرفی و پاسداشت ارزشهای ملی و دینی بپردازیم تا در برابر هجوم اندیشه‌هایی که ترویج خشونت، نفی خود و تحقیر فرهنگ خودی است و روحیه ناامیدی را در جامعه تزریق می کند، به پیروزی برسیم.

وی گفت: امروز یاد شهدا، و تکریم خانواده شهدافرهنگ جاری جامعه است که نمی گذارد ارزشها فراموش نشود و نباید بگذاریم ارزشهایی که از حرکت شهادت در جامعه رواج یافته و به معنای مجاهدت در راه خداست، ماندگار شود.و در این صورت شکست برای این کشور معنایی نخواهد داشت.

داداشی گفت: خاطره گویی و تجلیل از خانواده شهدای شرکت کرک کاشان که این واحد آموزشی به نام آنها بنا شده است، رونمایی از کتاب یادمان شهدا با حضور مسوولان محلی و کاشت نهال توسط ورزشکاران باشگاه انوشه کوهباد از جمله برنامه های گرامیداشت روز شهید در دبیرستان شهدای صنایع کرک نوش آباد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار