مشاور مدیر کل در امور بانوان آموزش و پرورش استان:

لزوم اجرای طرح تقویت مهارت های گفتگو وارتباط موثر در سطح تمامی مدارس سیستان و بلوچستان

رخشانی: از مهمترین اهداف این طرح افزایش اعتماد به نفس، نحوه پیگیری مطالبات، ارتباط گیری درون خانواده ای و همسالان است

زاهدان (پانا) مشاور مدیر کل در امور بانوان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خواستار اجرای طرح تقویت مهارت های گفتگو وارتباط موثر در سطح مدارس استان با هدف افزایش اعتماد به نفس، نحوه پیگیری مطالبات، ارتباط گیری درون خانواده ای و همسالان در میان دانش آموزان شد.

کد مطلب: ۹۰۱۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اجرای طرح تقویت مهارت های گفتگو وارتباط موثر در سطح تمامی مدارس سیستان و بلوچستان

حمیرا رخشانی در جلسه پایانی کارگاه طرح تقویت مهارت های گفتگو و ارتباط موثر که در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان و با حضور دانش آموزان دبیرستان دخترانه متانت برگزار شد، اظهار کرد: مهارت های گفتگو و برقراری ارتباط موثر، دانش آموزان را قادر می سازد تا در ارتباط گیری با افراد جامعه مثبت و سازگارانه تر عمل کرده و از سلامت روانی بهتری برخوردار شوند.

او ادامه داد: از دیگر اهداف مهم این طرح تقویت شیوه های بیان دانش آموزان، افزایش مهارت های ارتباطی، تحکیم و تقویت ارتباط بین نسلی جهت رشد فرهنگی و اجتماعی آنان است.

مشاور مدیر کل در امور بانوان اداره کل با بیان اینکه افزایش مهارت در برقراری و ارتباط گیری میان دانش آموزان استان می تواند در رشد اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نقش بسزایی داشته باشد، ابراز داشت: این طرح به صورت پایلوت در دو آموزشگاه نواحی 1 و2 زاهدان با اساتید مجرب از دادگستری و نیروی انتظامی استان برگزار شده است.

او افزود: در بررسی های انجام شده پس از پایان این دوره از کارگاه ها، بسیاری از معضلات و شکاف های درون خانوادگی دانش آموزان حل گردیده است که نشان از اهمیت اجرایی شدن آن در سطح استانی دارد.

رخشانی در تصریح کرد: هر دوره از این کارگاه ها(تقویت مهارت های گفتگو وارتباط موثر) شامل 4 گروه هدف 1-دانش آموزان با همسالان 2- دانش آموزان با اولیای مدرسه3- دانش آموزان با والدین 4- دانش آموزان با مسئولان می شود.

به گفته پانا در پایان این جلسه از ۳۰ نفر دانش آموزان برگزیده شرکت کننده در این دوره از کارگاه ها تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار