مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: موفقیت در گام دوم انقلاب نیازمند مدیریت جهادی است

تبریز (پانا) - مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت : موفقیت در گام دوم انقلاب نیازمند مدیریت جهادی است.

کد مطلب: ۹۰۱۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی: موفقیت در گام دوم انقلاب نیازمند مدیریت جهادی است

سردار عزت الله جعفری در یادواره 40 شهید محله پهرآباد در مراغه گفت: تمامی مشکلاتی که امروز کشورمان از نظر اقتصادی دچار آن شده نبود مدیریت جهادی و تمایل مدیران به اشرافی گری است.

وی افزود: وزیران جمهوری اسلامی ایران باید درد چشیده باشند ، وزیری که چندین کارخانه ، ویلا و زندگی تجملاتی دارد نمی تواند در اداره کشور موفق باشد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف داشت ثروت و کارخانه نیست ، اما کسانی که ثروت و کارخانه دارند نمی توانند آنچان که باید در خدومت مردم باشند.

جعفری با بیان اینکه دشمن از توان و قدرت نظامی ایران وا همه دارد و توانایی رویارویی با آن را ندارد، گفت: امروز ایمان ، ارده و تفکر مردم هدف اصلی دشمن برای ضربه زدن است.

مدیرکل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در ادامه بیان کرد: جهاد بزرگی برای ساختن ایران اسلامی درپیش و موفقیت در این راه نیازمند اعتماد به جوانان و اقدام جهادی است.

در این یادواره، یاد و خاطره 40 شهید محله پهرآباد مراغه با تجلیل از خانواده شهدا ، شعر خوانی و خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس گرامی داشته شد.

همچنین در مراسم کتاب خوبان محله ما شامل خاطرات ، وصیت نامه ها و عکس 40 شهید محله پهرآباد در 200 صفحه رونمایی شد.

مردم شهید پرور مراغه در طول دوران دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار