کمک 12 میلیاردی مردم تهران به جشن نیکوکاری

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک به جشن نیکوکاری به صورت نقدی و غیر نقدی ثبت شده است.

کد مطلب: ۹۰۱۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک 12 میلیاردی مردم تهران به جشن نیکوکاری

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان تهران، حمیدرضا شیران با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ماه‌ها قبل آغاز شده و همچنان کمک‌های مردمی ادامه دارد، افزود: علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری که در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه برگزار شد در قالب‌های دیگری از جمله جشن گلریزان، شوق دیدار و تأمین پوشاک شب عید کودکان نیازمند که توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگراز می‌شود، کمک‌های مردمی دریافت و در اولین فرصت به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار شد، ادامه داد: توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه نیازمندان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: هم اکنون ۷۰ هزار خانوار با جمعیت ۱۳۰ هزار نفری از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره‌مند می‌شوند.

شیران ضمن تشکر و قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: کمک‌های مردمی نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از ۴۱ درصد رشد داشته است.

وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه تأمین پوشاک شب عید کودکان نیازمند گفت: خیران و مردم نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۲۱۸۸۷۷ و تلفن ثابت ٧٣۵۵ کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار